به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند از زمان شکست ۱-۰ منچستر سیتی مقابل استون ویلا در تاریخ ۷ دسامبر دیگر نتوانسته برای تیمش به میدان برود. ابتدا تصور می‌شد که مصدومیت او جزئی است و این ستاره نروژی خیلی زود به زمین فوتبال برمی‌گردد.

با این حال آسیب‌دیدگی او جدی‌تر از حد تصور بود و منچستر سیتی مجبور شد که سال را بدون این مهاجم گلزن به پایان برساند. ۲۰۲۴ هم در غیاب هالند آغاز شد و این ستاره همچنان دور از میادین بود.

1981953

در این بین دو ستاره مصدوم تیم، یعنی کوین دی‌بروینه و جرمی دوکو توانستند از بند مصدومیت رها و به ترکیب تیم پپ گواردیولا اضافه شوند.

در حال حاضر پازل ترکیب گواردیولا تا حد زیادی تکمیل شده است و فقط یک تکه گمشده دارد: ارلینگ هالند. او حدود دو هفته است که تمرینات انفرادی را آغاز کرده اما نتوانسته بود به تمرین گروهی سیتی بپیوندد.

1981954

غیبت او به حدی طولانی شد که پس از بردن جایزه بهترین بازیکن سال در مراسم گلوب ساکر، از آن نام برد و گفت:«مدت زیادی است که از فوتبال دور هستم. امیدوارم دوباره به تیم برگردم چون از شدت بازی نکردن مریض شده‌ام.»

حالا روز موعود فرا رسیده و ارلینگ هالند امروز در کنار بقیه بازیکنان در تمام تمرینات شرکت کرد. به گفته منابع نزدیک به باشگاه او برای بازی بعدی سیتی آماده است و می‌تواند در لیست تیم قرار بگیرد.