به گزارش ورزش سه، محمد قریشی پس از تساوی ۱-۱ در بازی دوستانه برابر شهرخودرو به خبرنگار ما گفت: ما روز قبل یک بازی داشتیم و کل تیم بازی کردند و در بازی با شهرخودرو هم ۱-۰ جلو بودیم اما بازیکن حریف یک ضربه ایستگاهی فوق‌العاده زد و بازی ۱-۱ شد.

او افزود: با درایت کادرفنی برای آمادگی بیشتر، یک اردوی ۱۰-۱۲ روزه را در تهران برگزار کرده‌ایم. خدا را شکر روند تیم خوب است؛ امیدوارم بتوانیم مقابل هوادار یک بازی خوب انجام بدهیم و دست پر به اصفهان برگردیم.

قریشی در خصوص عملکرد ذوب آهن در طول فصل عنوان کرد: ما تغییرات زیادی در ابتدای فصل داشتیم ۱۴-۱۵ بازیکن رفته بودند و بازیکنان جدید به تیم اضافه شده بودند و هماهنگی تیم مقداری طول کشید اما صبر و تحملی که همه به خرج دادند باعث شد تا تیم روند خوبش را پیدا کند.

بازیکن ذوب آهن در واکنش به اینکه این تیم می‌تواند فصل را در نیمه بالای جدول به پایان برساند گفت: ما خیلی امیدواریم که این اتفاق رخ بدهد.

او سپس در مورد بازی آینده ذوب آهن مقابل هوادار عنوان کرد: ۶ بازی آخر برای همه بازیکنان در همه باشگاه‌ها مهم است و برای ما هم همین‌طور. تیم هوادار تیم خوب و دونده‌ای است و تا الان باخت‌های کمی داشته و کم گل خورده اما ما هم برنامه‌های خودمان را داریم و می‌جنگیم تا بتوانیم ذوب آهن را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

قریشی درباره اینکه تعطیلات لیگ به نفع ذوب آهن بوده یا به ضرر آن توضيح داد: ما قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان در ۵ بازی ۱۳ امتیاز گرفته بودیم و سپس به تعطیلی خورد و بعد از آن به نفت مسجدسلیمان باختیم. معمولا تعطیلات به ضرر تیم‌هایی است که در حال نتیجه گیری هستند اما اتفاقی است که افتاده و ما هم خوب تمرین می‌کنیم و اردوی خوبی هم برگزار کرده‌ایم تا انشاالله بتوانیم 6 بازی را به‌خوبی به پایان برسانیم.