به گزارش "ورزش سه"، بایرن روز یکشنبه متحمل شکست 1-0 خانگی مقابل وردربرمن شد تا اختلاف امتیازی آنها با لورکوزن در صدر جدول بوندسلیگا به 7 امتیاز برسد. باواریایی‌ها پیش از این از کسب سوپرجام آلمان ناکام ماندند و از جام حذفی هم حذف شده‌اند که به این معنی خواهد بود که هری کین با وجود عملکرد تاریخی‌اش در فصل اول با بایرن باز هم ممکن است دستش از جام کوتاه بماند.

ایان لیدیمن، کارشناس پادکست میل اسپورت، در برنامه این هفته این پادکست به شوخی گفت که هری باید به خانه بیاید: "بایرن مونیخ این آخر هفته دوباره شکست خورد. در خانه هم مقابل وردربرمن شکست خورد. الان هفت امتیاز با لورکوزن فاصله دارد. هری، پسر، وقتش رسیده که به خانه برگردی! هری، تو جام حذفی آلمان را هم نمی‌بری. باید بیای خونه! به تاتنهام برگرد، رفیق."

1982016

ساتن اما در این باره جدی‌تر بود: "من سر حرفم هستم. من فکر می‌کنم هری وقتی به اتفاقاتی که در تاتنهام می‌افتد نگاه می‌کند و فوتبال آن‌ها را تماشا می‌کند واقعا کمی حسادت می‌کند. مطمئن هستم که دوست داشت تجربه بازی زیر نظر پوستکوگلو را پیدا می‌کرد."

لیدیمن باز هم به کنایه گفت: "من در ابتدای فصل گفتم که او اشتباه کرده است و باید در تاتنهام می‌ماند و تو مرا به خاطر آن مسخره کردی."