به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان فوتبال ایران موفق به کسب پیروزی چهار بر یک در شروع کارشان در جام ملت‌های آسیا شدند و پس از آن هم هنگ کنگ را با یک گل شکست دادند تا صعودشان را از گروه C قطعی کنند، اما شاگردان امیر قلعه‌نویی اکنون هم در تلاش برای برتری برابر امارات هستند تا صدرنشینی متقدرانه‌ای داشته باشند ولی در آن سوی میدان نیز اماراتی‌ها با کسب چهار امتیاز نشان دادند تیم دست و پا بسته‌ای نیستند و با هدایت پائولو بنتو برای موفقیت تلاش می‌کنند.

گزارش لحظه به لحظه "ورزش سه" از دیدار تیم‌های ملی ایران و امارات را در همین صفحه دنبال کنید:

تقویمجام ملت‌های آسیا 2023 – گروه C - بازی سوم / سه‌شنبه: 1402/11/03 ؛ ساعت 18:30 ورزشگاه: اجوکیشن‌سیتی- الریان
سوتداور: ایلگیز تانتاشف (ازبکستان)


ایرانتیم ملی ایران
علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علی قلی‌زاده، مهدی قایدی، مهدی طارمی و سردار آزمون.
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

اماراتتیم ملی امارات
خالد عیسی، خالد الظنحانی، خالد الهاشمی، بدر ناصر، زاید سلطان، حارب عبدالله، عبدالله رمضان، ماجد راشد، طحنون الزعابی، علی صالح و یحیی الغسانی
سرمربی: پائولو بنتو


بولت ذوب آهنحواشی:
* سید مجید حسینی، مدافع تیم ملی پس از یک حضور تعویضی و یک بازی ثابت، به دلیل مصدومیت از فهرست ایران مقابل امارات خط خورد.
* ترکیب ایران مقابل امارات نسبت به بازی گذشته برابر هنگ‌کنگ 6 تغییر داشته که شجاع خلیل‌زاده، محرمی، حاج‌صفی، عزت‌اللهی، قلی‌زاده و آزمون به جمع نفرات اصلی رسیده و جانشین سید مجید حسینی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، روزبه چشمی، علیرضا جهانبخش و شهریار مغانلو شده‌اند.
* در امارات هم خلیفه الحمادی، عبدالله ادریس، کایو کاندو، فابیو لیما و سلطان عادل 5 بازیکنی هستند که در دیدار گذشته مقابل فلسطین در ترکیب حضور داشتند، اما امشب در جمع نفرات اصلی دیده نمی‌شوند و جای خود را به خالد الهاشمی، زاید سلطان، حارب عبدالله، طحنون الزعابی و یحیی الغسانی داده‌اند.