به گزارش ورزش سه، سعید عزت‌اللهی پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل امارات و صعود به مرحله حذفی با ۹ امتیاز اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم و اول از همه جا دارد به همه بچه‌ها و کادرفنی خسته نباشید بگویم. امروز همه هم قسم بودند که با همه وجود تلاش کنند و از همه هموطنان عزیز تشکر می‌کنم که آمدند و یک انرژی مضاعف دادند.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با حداکثر امتیاز از این مرحله صعود کنیم. از الان باید تمرکزمان را برای مرحله حذفی به دست بیاوریم و انشاالله بتوانیم با همه وجود مرحله بعد را شروع کنیم.

عزت‌اللهی در خصوص شگفتی‌هایی که در بازی‌های مدعیان رخ داد، عنوان کرد: من قبل از شروع تورنمنت هم گفته بودم در تورنمنت‌ها هیچوقت نمی‌توانید از قبل پیش‌بینی کنید که چه تیم‌هایی قهرمان می‌شوند و به مراحل بالا می‌رسند. شرایط تورنمنت کاملا فرق می‌کند و همانطور که دیدید شگفتی‌های زیادی به وجود آمد.

او در پایان گفت: ما از الان باید تمرکزمان را روی بازی بعدی بگذاریم. قطعا هیچ حریفی از قبل بازنده نیست و این چیزی بود که تا این لحظه به همه ثابت شد. امیدوارم اتفاقات خوبی تا آخر تورنمنت رخ بدهد که بتوانیم مردم را شاد کنیم.