به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند پس از پیروزی ایران برابر امارات گفت: تبریک می‌گویم به مردم عزیزم و تبریک به بچه‌ها و کادر فنی. بازی خیلی خوبی بود و فکر کنم با این بازی که امروز انجام دادیم نشان دادیم که می‌توانیم اتفاقات بزرگی تو این جام ملت‌ها رقم بزنیم و امیدوارم که بتوانیم همین بازی خیلی خوب و با تمرکز بالا را تو بازی‌های آینده هم داشته باشیم.

او در مورد اینکه او مهارت بالایی در مهار پنالتی دارد و دو تا از بازیکنان مطمئن بودند بیرانوند پنالتی می‌گیرد گفت: نظر لطف‌شان است. ممنون از تمام بچه ها که واقعا انرژی می‌دهند به من. بازیکنان که هیچ تمام مردم هم همچین حسی دارند به من و انرژی می‌فرستند.

1982313

او ادامه داد: اگر تا الان ۵۰ درصد، ۶۰ درصد تمرکز گذاشتیم از الان باید راه هم می‌رویم باید در راه رفتن تمرکز بگذاریم که واقعاً زمین نخوریم! الان به یک جایی رسیدیم که دیگر هیچ شانسی نداریم برای اینکه بتوانیم بگوییم این بازی نشد بازی دیگر جبران کنیم. تمام تلاش‌مان را کردیم که به عنوان تیم سرگروه بیایم بالا. امیدوارم که هر تیمی که قرار است روبرو ما بازی کند به آنها احترام بگذاریم.

بیرانوند در مورد امارات گفت: به امارات هم تبریک میگویم. به هر حال امارات کشوری است که دارد پیشرفت می‌کند و امیدوارم که تیم‌شان توی بازی‌های بعدی موفق باشد.