به گزارش ورزش سه، راغد النجار، دروازه‌بان تیم ملی عربستان، در آستانه تقابل با تایلند در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در گفت‌وگو با اصحاب رسانه گفت: ما برای رویارویی با تایلند آماده‌ایم. بازی مهمی برای ماست و باید هوشمندانه و به شکلی متمایز وارد مسابقه شویم. ما مصمم هستیم که صدرنشینی در گروه را حفظ کنیم.

وی با اشاره به تقابل با قرقیزستان ادامه داد: در هر مسابقه اتفاقات مختلفی صورت می‌گیرد. در بازی آخر، اخراج و دخالت‌های خشونت آمیز برخی از بازیکنان تیم ملی قرقیزستان باعث ترس برخی بازیکنان شد، اما به مهم‌ترین هدف‌مان رسیدیم و آن هم این بود که سه امتیاز را کسب کنیم.

النجار در خصوص جو اردوی عربستان گفت: این نتایج مثبت، جو خاصی را برای ما ایجاد کرده است. از زمان حضور مانچینی اهداف مشخصی داشتیم و از جمله اهداف رسیدن به قهرمانی جام ملت‌های آسیا است. انشاالله مردم عربستان را شاد کرده و به وجد خواهیم آورد و تیم را بعد از مدت‌ها به قهرمانی خواهیم رساند.

دروازه‌بان عربستان در پایان صحبت‌های خود را در مورد مرحله یک هشتم نهایی صحبت کرد و گفت: همه تیم‌ها برای این مرحله آماده هستند. تیم‌هایی در شرایط مختلفی قرار دارند و طبیعتاً موضوع را بررسی می‌کنیم و مناسب‌ترین روش را برای قهرمانی تیم عربستان انتخاب می‌کنیم.