به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا روبروی اتلتیک بیلبائو به میدان رفت و با نتیجه 2-4 بازی را واگذار کرد تا از صعود به مرحله نیمه نهایی بازمانده باشد. 

این باخت که در وقت‌های اضافه بازی رقم خورد باعث شد که فشارها و انتقادات از ژاوی و عملکرد بازیکنان تیمش بیش از پیش افزایش پیدا کند و حالا آنها جامی که بهترین شانس برای به دست آوردنش را داشتند از دست دادند. 

این مربی اسپانیایی پس از پایان بازی مدعی شد که اگر تیمش نتواند در انتهای فصل جامی به دست آورد باید از بارسا جدا شود. اما آرائوخو می‌گوید بازیکنان از او راضی هستند، هرچند سرنوشت او در دست بازیکنان بارسا نیست. 

1970579

این ستاره بارسلونا در گفتگو با خبرنگاران پس از سوت پایان بازی اظهار داشت:« من به این تیم افتخار می‌کنم. ما تا پایان بازی و تا لحظه آخر توانستیم با حضور بسیاری از بازیکنان جوان در ترکیب تیم تلاش کنیم و با حریف بجنگیم. حالا هنوز فرصت قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان را داریم.

واقعیت این است که همه بازیکنان از ژاوی راضی هستند. اما آینده ژاوی تنها به تصمیم اعضای هیئت مدیره بستگی دارد. ما نمی‌توانیم دخالتی در این موضوع داشته باشیم. از حضور او در تیم راضی هستم. او به ما کمک بسیاری کرده است و دوست داریم به حضورش در بارسا ادامه دهد.»