به گزارش "ورزش سه"، بعد از قطع همکاری باشگاه مس رفسنجان با ساکت الهامی و فسخ قرارداد او به صورت رسمی در سازمان لیگ از سوی مقامات این باشگاه، سعید دقیقی به عنوان سرمربی جدید انتخاب شده و کارش را هم شروع کرده است.

سرمربی پیشین شمس‌آذر قزوین که نتایج فوق‌العاده‌ای با این تیم در نیم فصل اول گرفت، بعد از دریافت پیشنهاد مس رفسنجان راهی این تیم شد اما او هنوز از سوی این باشگاه به طور رسمی معارفه نشده است.

این در حالی است که سعید دقیقی چند روزی است با حضور در تمرینات کار خود را شروع کرده و عملکرد بازیکنان مس را زیر نظر گرفته است.

در چنین شرایطی با توجه به قوانین سفت و سختی که در فصل جاری لیگ برتر برای جابه‌جایی سرمربیان بین تیم‌های لیگ برتری وجود دارد، قرارداد دقیقی با مس رفسنجان هنوز به طور رسمی در سازمان لیگ ثبت نشده است.

مسئولان مس رفسنجان در تدارک هستند تا هرچه سریع‌تر با طی کردن مراحل اداری ثبت قرارداد این سرمربی بتوانند دقیقی را معارفه کنند تا او با آسودگی خیال بیشتری کارش را جلو ببرد. اتفاقی که احتمالا در روزهای آینده رخ خواهد داد و شاهد انتشار تصاویر سعید دقیقی با پیراهن مس رفسنجان خواهیم بود.