به گزارش "ورزش سه"، کمالوند شب گذشته با کسب رضایت مسئولان خیبر خرم‌آباد به عرصه مربیگری برگشت و هدایت صنعت نفت آبادان را برعهده گرفت. او در شرایطی به عنوان سرمربی نفت کار خواهد کرد که در دوره قبلی حضور در آبادان بهترین تاریخ صنعت نفت را کسب کرد و از محبوبیت ویژه ای نزد طرفداران آبادانی برخوردار است.

کمالوند در طول یکسال فعالیت در نفت آبادان در فصل 96-97 از برزیل ایران تیمی ساخت که یقه بسیاری از بزرگان فوتبال را گرفت و در نهایت نتایجی فوق‌العاده کسب کرد. نفت آبادان با هدایت کمالوند در پایان فصل رتبه هفتم را به خود اختصاص داد که بهترین رتبه تاریخ این باشگاه در لیگ برتر محسوب می‌شود.

1982859

تیم تحت هدایت کمالوند در آن مقطع در جام حذفی هم عالی کار کرد؛ صنعت نفت آن سال با عبور از سپاهان در ورزشگاه نقش جهان و برد مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به نیمه نهایی رسید و در آبادان از استقلال پذیرایی کرد. در مسابقه‌ای که نفت آبادان اسیر اشتباهات داوری با قضاوت علیرضا فغانی شد، در نهایت رویای کمالوند و تیمش برای حضور در فینال خاتمه یافت اما حضور در جمع 4 تیم برتر حذفی هم اتفاقی بزرگ برای نفت محسوب می‌شد.

1982860

کمالوند در دوران حضور در نفت آبادان با لباس‌های جالب خود هم جلب توجه کرد؛ لباس‌هایی با طرح‌هایی که اصطلاحا بته‌جقه نامیده می شود و جزو علایق او است. با همین لباس‌های جذاب بود که این سرمربی باتجربه توانست محبوبیتی بی‌نظیر نزد مردم آبادان که عاشق صنعت نفت هستند به دست بیاورد.

1982861

حالا کمالوند که طرفداران صنعت نفت به او لقب «فراز آبودانی» را داده بودند، در شرایطی متفاوت هدایت زردهای جنوبی را برعهده گرفته است؛ او تیمی را در دست دادکه از 15 مسابقه ابتدایی تنها 11 امتیاز کسب کرده و خطر سقوط را احساس می‌کند. با این حال کمالوند امیدوار است با تکرار دوران خوب در آبادان ، نفت را از خطر سقوط نجات بدهد و در جدول لیگ برتر بالا بیاورد.