به گزارش "ورزش سه"، آنتونی در سپتامبر 2022 با مبلغ 100 میلیون یورو از آژاکس به یونایتد پیوست، اما این انتقال تا کنون به نتیجه نرسیده است. او در اولین فصل حضورش، در تمام رقابت‌ها هشت گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد، اما در این فصل او هنوز به یک بازیکن تاثیرگذار تبدیل نشده و حتی به جدول گلزنان وارد هم نشده است.

به همین دلیل برباتوف مهاجم سابق شیاطین سرخ این ستاره برزیلی را هدف انتقادات گرفته است: "به نوعی، من با آنتونی همدردی می‌کنم زیرا او مشخصا استعداد دارد و می‌توانم ببینم که گاهی اوقات تلاش می‌کند. اما او هنگام بازی عصبانی و ناامید به نظر می‌رسد و به همین دلیل سعی می‌کند کارهایی عجیب انجام دهد و مسائل را بیش از حد پیچیده کند. سپس توپ را از دست می‌دهد و عصبانی‌تر می‌شود.

1949965

آنتونی به کسی در زمین نیاز دارد که به او نشان دهد کجا باید بدود، چگونه بدود و چه زمانی توپ را رها کند. او حتی باید شروع به تماشای ویدیوهای چند وینگر راست خوب کند. بعد از آن، اگر نتواند در زمین خوب اجرا کند، مشخص است که ادامه کار با او نتیجه نمی‌دهد.

برای من که به عنوان یک هوادار تماشا می‌کنم، وقتی بازی او را می‌بینم فقط عصبانی می‌شوم زیرا ناامیدکننده است. نمی‌خواهم او را با کسی مقایسه کنم زیرا هر بازیکنی گاهی شرایط سختی دارد. یک فصل برای قضاوت در مورد کیفیت یک بازیکن خیلی کوتاه است، آنتونی سزاوار زمان بیشتری است و عادلانه نیست او را از حالا بازیکن بدی بدانیم. اگر او اشتباهات خود را اصلاح کند، برای تیم خوب خواهد بود.

او قبل از هر چیز باید از نظر ذهنی باهوش باشد و شما باید بدانید که چگونه انتقاد کنید. اگر عملکرد آنتونی تا پایان فصل مطابق با استانداردها نباشد، تصور می‌کنم او به دنبال جای دیگری برای رفتن خواهد بود. ابتدا مربیان در منچستریونایتد باید آنتونی را نصیحت کنند، این به خودش بستگی دارد که چقدر به آنها گوش دهد."

پس از عملکرد ضعیف وینگر برزیلی در تیم اریک تن‌هاخ، این بازیکن 23 ساله زیرنظر تیم‌های لیگ برتر عربستان سعودی است زیرا تا کنون، وینگر برزیلی نشان داده است که نمونه دیگری در سری نقل و انتقالات گران و بی‌استفاده یونایتد است که در اولدترافورد نتیجه نگرفته‌اند.