طرفداری | در ماجرای برانکو، هم عمان بازنده شد و هم پرسپولیس!

داستان عمان در جام ملتهای آسیا 2023 به پایان رسید، عملکرد پرانتقاد شاگردان برانکو که احتمالا انتظارات از آن ها بیشتر بود. عمان در بازی اول مقابل عربستان هرچند نمایش خوبی داشت و خیلی ها را امیدوار کرد اما در نهایت با کامبک باخت و در دو بازی بعدی با عملکرد پرانتقاد موفق نشد تایلند و قرقیزستان را شکست بدهد و حتی به عنوان تیم سوم هم به مرحله حذفی نرسید!

اما بدون شک نمی توان از برانکو به راحتی عبور کرد، مردی که پیش از شروع جام ملتهای آسیا بارها و بارها با مصاحبه هایش از علاقه برای بازگشت به پرسپولیس گفت و در نهایت با بازی دادن مدیران پرسپولیس و پرداخت مالیاتش اعلام کرد به این تیم برنمی گردد.

اما همه این بازی ها وسط جام ملتهای آسیا، بدون شک تمرکز تیم ملی عمان را هم از بین برد، موضوعی که رسانه ها و کارشناسان عمانی هم به شدت بابت آن از مرد کروات انتقاد کردند و حتی برانکو مجبور شد برای فرار از فشارها، مذاکره با پرسپولیس را تکذیب کند!

بدون هیچ تردیدی بازنده داستان برانکو هر دو تیم پرسپولیس و عمان بودند. پرسپولیسی ها که زمان را از دست دادند و فقط از برانکو، یک عکس یادگاری نصیب شان شد و عمانی ها که تمرکز تیم شان بهم ریخت و از جام ملتهای آسیا حذف شدند.

شاید بهتر بود برانکو که همیشه رفتاری حرفه ای را از خودش نشان داده بود، در جام ملتهای آسیا هم همین رویه را در پیش بگیرد و بعد از انجام کامل بازی های جام ملتهای آسیا، مذاکره با پرسپولیس یا هر تیم دیگری را انجام بدهد یا ذهنش را مشغول حل مشکل مالیاتی اش کند!