به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان همواره به عنوان یکی از باشگاه‌های بازیکن‌ساز در فوتبال ایران مطرح بوده است؛ این باشگاه اما در دو سه سال گذشته بیشتر به بازیکنان غیرخوزستانی رو آورده و به غیر از دو سه نفر بازیکن خاصی را به فوتبال ایران معرفی نکرده است.

این در حالی است که فولادی‌ها آکادمی خوبی را در اختیار دارند و بازیکنان جوان و مستعد زیادی در تیم‌های پایه این باشگاه فعالیت می‌کنند.

1983029

در هفته‌های گذشته اما روند استفاده از بازیکنان مستعد و بومی خوزستان با جدیت بیشتری دنبال می‌شود؛ با توجه به دید باز ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی فولاد و همچنین نگاه ویژه بهرام رضاییان، مدیرعامل این باشگاه، به فوتبال پایه در هفته‌های گذشته شاهد عقد قرارداد با برخی بازیکنان آکادمی فولاد بوده‌ایم.

در جریان بازی دوستانه روز گذشته فولاد مقابل نفت مسجدسلیمان هم شاهد حضور برخی بازیکنان جوان در ترکیب فولاد و البته درخشش آنها بودیم. بازیکنانی که نام‌هایی ناشناخته محسوب می‌شوند اما توانستند در جریان بازی دوستانه با نفت مسجدسلیمان پاسخ اعتماد مارتینز را بدهند.

1983030

یکی از این بازیکنان عادل آرغند بود که گل اول تیمش را در جریان برتری سه بر یک فولاد به ثمر رساند. همچنین محمد عسگری و محمد جایمند نیز روی دو گل بعدی فولاد تاثیرگذار بودند و پاس نهایی را به علی‌نژاد ارسال کردند.

به نظر می‌رسد روند بازیکن سازی در فولاد که مدت‌ها متوقف شده بود، دوباره شروع شده و در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور بازیکنان آینده‌دار و کم‌تجربه در ترکیب این تیم در لیگ برتر هم باشیم.

1983031