به گزارش "ورزش سه"، هفته سیزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز با سه دیدار در شهرهای تهران و اصفهان پیگیری شد.

آخرین دیدار هفته سیزدهم به نبرد تیم اول و دوم جدول رده‌بندی اختصاص داشت و فولادی‌ها از ساعت 12 به مصاف سایپا رفتند تا رکورد شکست ناپذیری خود را حفظ کنند اما موفق نشدند.

سایپا در این دیدار که به مدت 84 دقیقه طول کشید، سه بر صفر حریف را شکست داد تا تعداد بردهایش دو رقمی شود و با 30 امتیاز در صدر جدول قرار گیرد.

دیدار رفت دو تیم در سالن فدراسیون والیبال سه بر صفر به سود فولاد پایان یافته بود و سایپا در این دیدار از حریف انتقام گرفت.

سپاهان در سه ست متوالی و با امتیاز مشابه 25 بر 17 مغلوب میهمان خود شد تا نخستین شکست را تجربه و به رتبه دوم جدول سقوط کند.

شفیقه احدی، شهناز برادران مهاجری، هدیه صابری و رقیه مصطفوی به ترتیب به‌عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

سایپا در هفته پایانی لیگ برتر زنان با هوران یزد بازی دارد و در صورت شکست این تیم به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله پلی‌آف خواهد شد و این موضوع اهمیت برد امروز این تیم در اصفهان را مشخص می‌کند تا پلی‌آفی آسانتر در پیش داشته باشد.

دیدار دو تیم سپاهان و سایپا 400 تماشاگر داشت.