به گزارش "ورزش سه"، پس از یک روز استراحت و ریکاوری برای بازیکنان، تمرینات تیم ملی فوتبال سوریه برای برگزاری دیدار حساس مقابل ایران، روز گذشته در زمین تمرین باشگاه الغرافه برگزار شد و شاگردان هکتور کوپر خود را برای این مسابقه حساس آماده می‌کنند.

اما مهم‌ترین نکته از جلسه تمرینی روز گذشته تیم ملی فوتبال سوریه، غیبت یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی این کشور در تمرین روز جمعه بود. عمر خریبین که امید اصلی گلزنی سوری‌ها به شمار می‌رود، نتوانست پا به پای سایر هم تیمی‌هایش در این تمرین شرکت کند.

1983509

آنگونه که صفحه رسمی تیم ملی فوتبال سوریه در فیس بوک نوشته است، عمرخریبین با احساس درد در پای چپ خود مواجه شده و به همین دلیل در تمرین دیروز شرکت نکرد. بعد از انجام آزمایش MRI که امروز از پای آسیب دیده این بازیکن به عمل خواهد آمد، میزان مصدومیت او مشخص می‌شود.

عمر خریبین بازیکن نام آشنای سوریه، زننده گل تیم ملی کشورش مقابل هند بود تا عقاب‌های قاسیون برای اولین‌بار در تاریخ خود، به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا راه یابند و حالا آنها باید در این دور به مصاف ایران بروند.

1983510

البته خریبین تنها غایب تمرین دیروز سوریه نبوده و طبق اعلام رسمی تیم ملی این کشور، عمار رمضان به دلیل مصدومیت در بازی هند و کبودی روی پای چپش و همچنین عمر میدانی که پیش از این اعلام شده بود به چهار هفته استراحت، فیزیوتراپی و توانبخشی نیاز دارد، در این تمرین غایب بودند.