به گزارش "ورزش سه"، درحالی که هواداران پرسپولیس تا صبح امروز هم هنوز برای آمدن برانکو امید داشتند و حتی خود باشگاه هم سومین مذاکره با این سرمربی را تایید کرد، سرانجام اوسمار ویه‌را، دستیار اول یحیی در دو فصل اخیر به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد.

اوسمار از ابتدای تمرینات نیم فصل دوم هدایت پرسپولیس را به عنوان سرمربی موقت در دست گرفت و این روزها در اردوی امارات نیز فرد اول کادرفنی بوده است.

حال باشگاه پرسپولیس به تشریح دلایل انتخاب اوسمار می‌پردازد که آشنایی او با شرایط تیم، از دست ندادن زمان و همچنین سهم او در سه‌گانه فصل پیش از اصلی‌ترین دلایل انتخاب او ذکر شده است.

1983650

در حالی که گروهی از هواداران پرسپولیس به کارنامه اوسمار در تیم‌های قبلی‌اش انتقاد دارند، باشگاه پرسپولیس باتوجه به قهرمانی‌های فصل پیش سرخ‌ها، کارنامه اوسمار را درخشان می‌داند.

این باشگاه در بخشی از بیانیه‌اش در این خصوص می‌نویسد: "در تمام مدت با توجه به زمان موجود تا شروع نیم فصل دوم، تجارب کاری اوسمار لوس ویه‌را و آشنایی او با شرایط تیم و بازیکنان و چم و خم رقابت‌ها و حریفان، وی یکی از گزینه‌هایی بود که مد نظر قرار داشت.

بر همین اساس و در نهایت هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با توجه به جمیع جهات از جمله کارنامه درخشان اوسمار که طی یک سال و نیم اخیر در پرسپولیس رقم زدند، برای از دست نرفتن زمان تصمیم گرفت اوسمار را به عنوان سرمربی انتخاب کند."