به گزارش "ورزش سه"، سرمربی جدید صنعت نفت آبادان بعد از قبول هدایت این تیم قعرنشین با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. کمالوند تیمی را تحویل گرفته که از نظر مالی شرایط خوبی ندارد و اگرچه مسئولان باشگاه صنعت نفت قول‌هایی برای دریافت پول گرفته‌اند، اما آنها در بحث پرداختی به بازیکنان بسیار عقب هستند.

در چنین شرایطی کمالوند از بازیکنان نفت آبادان خواسته است که به فکر مسائل مالی نباشند و بعد از بهبود شرایط تیم در جدول مسائل پولی را پیش بکشند. سرمربی نفت آبادان گفته است: «تیمی که در رده چهارهم جدول است، بازیکنانش نمی‌توانند حرف از پول بزنند. نه اینکه حق و حقوق بازیکنان پرداخت نشود، اما ابتدا باید شرایط تیم در جدول درست شود تا بشود پول گرفت و حرف زد.»

کمالوند نه تنها در مصاحبه اخیر خود این صحبت‌ها را بیان کرد که در اولین جلسه حضورش در تمرینات صنعت نفت نیز از بازیکنان خواست حواس خود را از پول دور کنند و به فکر موفقیت باشند. سرمربی نفت آبادان از هواداران خواست صبور باشند تا شرایط بهتری برای تیم رقم بخورد و زمان بدهند تا برنامه‌هایش را بعد از مدتی جا بیندازد و جلو ببرد.

گفتنی است؛ نفت آبادان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی روز 19 بهمن ماه میزبان استقلال ملاثانی است. شاگردان کمالوند در هفته شانزدهم لیگ برتر نیز به مصاف استقلال تهران در ورزشگاه آزادی خواهند رفت.