به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اردن پس از قرار گرفتن در جایگاه سوم جدول گروه E جام ملت‌های آسیا، فردا دوشنبه در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها به مصاف تیم ملی عراق خواهد رفت که حسین عموته امیدوار است تیمش نمایش خوبی در این دیدار داشته باشد.

حسین عموته، سرمربی تیم ملی اردن، در نشست خبری قبل از دیدار مرحله حذفی جام ملت‌ها مقابل عراق عنوان کرد: هر تیمی حق دارد جاه‌طلبی‌های خود را مشخص کند و ما مشتاقانه منتظر رسیدن به دورترین نقطه مسابقات هستیم و همه متمرکز و مصمم هستیم تا در بهترین حالت برای بازی فردا حاضر شویم.

او ادامه داد: ما آنچه را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود را دنبال نمی‌کنیم. ما سعی داریم بازیکنان خود را از هر چیزی که در فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود، دور نگه داریم تا بیشترین تمرکز ذهنی را برای بازی فردا داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی اردن اضافه کرد: مشتاق تمرین با بازیکنان و هدایت آنها به اهمیت اجتناب از رسانه‌های اجتماعی هستم؛ به خصوص که نظارت بر بازیکنان در حالی که آنها در اتاق خود هستند، دشوار است.

1983932

عموته یادآور شد: روحیه بازیکنان بالاست و آنها بزرگی مسئولیتی را که بر دوش آنها گذاشته شده احساس می‌کنند. ما مشتاق بودیم با همه اعضای خود در مقابل عراق حاضر شویم و مشتاق بودیم آنچه را که لازم است، رقم بزنیم.

سرمربی مراکشی تیم ملی اردن تاکید کرد: ما از رویارویی با هیچ تیمی نمی‌ترسیم و فکر نمی‌کنم دفاعی بازی کنیم. ما می‌دانیم که عراق بازیکنان خوبی در خط حمله دارد و تیمی که آرزوی پیروزی دارد نمی‌تواند به نمایش دفاعی تکیه کند. اردن یک بازیکن خوب دارد، آن هم نیروی تهاجمی و ما خیلی به آن تکیه می‌کنیم و در انتظار نتیجه هستیم.

عموته اضافه کرد: در دیدارهای گذشته تیم ما از نظر خط دفاعی پیشرفت داشت و سعی کردیم تمام موارد منفی را برطرف کنیم و توپ‌های خطرناک را به شکلی ایده‌آل از دروازه خود دور کنیم.

سرمربی اردن در اظهار نظری تاکید کرد: روحیه در جستج‌ووی پیروزی و کسب سهمیه مراحل بعدی در بین بازیکنان ما بالاست و در نتیجه موجب خوشحالی هواداران اردنی می‌شود.