به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم بوندسلیگا روبروی آگزبورگ به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد.

کسب پیروزی و سه امتیاز این بازی اهمیت بسیار زیادی برای شاگردان توماس توخل داشت تا بتوانند همچنان در کورس قهرمانی بمانند. خصوصا که بایرلورکوزن شب گذشته نتوانست برابر مونشن گلادباخ به پیروزی بزند و با تساوی بدون گل متوقف شد تا فاصله امتیازی‌اش با بایرن کمتر شود. 

نویر ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود. او با اشتباهی که کرد یک ضربه پنالتی به حریف داد، اما توانست این توپ را در دقیقه 88 بازی مهار کند تا نقش مهمی را در کسب سه امتیاز این دیدار ایفا کرده باشد. 

1983710

نویر پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «به پایان بردن این هفته به این شکل برای ما بسیار مهم بود. ما می‌دانستیم که بدون شک باید رقابتی دشوار را برابر آگزبورگ از سر بگذرانیم و این چیزی بود که امروز بار دیگر در زمین شاهد آن بودیم. 

فضای بسیار کمی برای بازی در اختیار داشتیم اما باز هم توانستیم سه گل به ثمر برسانیم که اهمیت بسیاری برای ما داشت. با این وجود، شرایط در دقایق پایانی بازی بسیار سخت و رقابت بسیار نزدیک شد. خوشحالیم که خوش شانس بودیم و توانستیم به عنوان برنده از زمین بیرون بیاییم.»