به گزارش ورزش سه، تیم‌های ملی امارات و تاجیکستان آماده حضور در مرحله یک هشتم نهایی نشدند و رویای حضور در مرحله یک چهارم نهایی را دنبال می‌کنند.

اماراتی ها که به عنوان تیم دوم از گروه ایران به این مرحله رسیدند باید به مصاف تاجیکستانی بروند که شگفتی‌ساز مسابقات هستند و با حذف لبنان و چین در اولین حضورشان به مرحله حذفی رسیدند.

تاجیکستانی ها در این مسابقه از انگیزه بالایی بهره می‌برند و بردن آنها کار ساده ای نیست، آنها نمی‌خواهند به سادگی از جام ملت‌های آسیا کنار بروند و با دوندگی بالا و انگیزه ای که دارند کار را برای امارات سخت خواهند کرد.

از لحاظ کیفیت فنی اختلاف دو تیم ناچیز است و پیش‌بینی می‌‍شود دیداری نزدیک و هیجان انگیز را رقم بزنند، ترکیب دو تیم در این مسابقه به شرح زیر خواهد بود:

ترکیب تیم ملی امارات:

خالد عیسی - بدر ناصر - خالد الهاشمی - خلیفه الحمدی - زاید سلطان - عبدالله رمضان - یحیی نادر - یحیی الغسانی - طاحون الذعبی - فابیو لیما - کایو کاندو

ترکیب تیم ملی تاجیکستان:

رستم یتیموف - احتم نظروف - زائر جورِبایف - وحدت هنانوف - منوچهر صفروف - پرویزجان عمربایف - علی‌شیر شکروف - احسان پنجشنبه - شیروانی محبت‌شاهف - شهرام سامیف - علی‌شیر جلیلوف