به گزارش "ورزش سه"، اولین بازی دوستانه پرسپولیس در اردوی زمستانی امارات به شکلی ناگهانی برگزار شد و شاگردان اوسمار ویه‌را امروز در مقابل شباب الاهلی امارات به میدان رفتند و شکست عجیبی را تجربه کردند.

در این بازی شباب الاهلی با تمام ستاره‌ها وارد زمین شد اما پرسپولیس باتوجه به برگزاری بازی‌های ملی، علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی و مهدی ترابی را در اختیار نداشت و با گلر جوانش پای به میدان گذاشت.

این همچنین نخستین دیدار پرسپولیس با هدایت اوسمار ویه‌را به عنوان سرمربی بود. او در دو بازی قبلی برابر چادرملو اردکان و پیکان تهران نیز قرمزها را هدایت کرد اما با این حال در آن زمان به عنوان مربی موقت در کادر پرسپولیس حضور داشت.

گل نخست در دقیقه 22 رقم خورد، جایی که ماتئوس لیما روی پاس مروان الوطنی دروازه پرسپولیس را گشود تا بازی 1-0 شود اما این تازه شروع کار شباب الاهلی با سرخپوشان پایتخت بود.

1984033
1984034
1984035
1984036

در دقیقه 32 عزیز جانف با یک ضربه محکم از بیرون محوطه جریمه گل دوم را به ثمر رساند. سپس مروان الوطنی با استفاده از ارسال ایگور ژسوس گل سوم را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. در شروع نیمه دوم و دقیقه 60 ماتئوس لیما گل چهارم را هم به ثمر رساند و بعد از این گل، سرمربی شباب تصمیم به ایجاد تغییرات در تیمش گرفت و 8 بازیکن را عوض کرد.

با این حال در آخرین دقایق این بازی شباب الاهلی یک گل دیگر هم به ثمر رساند تا پرسپولیس 12 دقیقه پایانی را برای جلوگیری از دریافت گل ششم بازی کند.

1984031

در نهایت این دیدار با نتیجه پنج بر صفر به سود شباب الاهلی به پایان رسید تا تیم سابق احمد نوراللهی بردی بزرگ و باورنکردنی را مقابل مدافع عنوان قهرمانی ایران، البته در دیداری دوستانه، تجربه کند.