به گزارش "ورزش سه"، امشب منچستریونایتد در دور چهارم رقابت‌های جام حذفی موفق شد خارج از خانه حریف دسته دومی خود نیوپورت کانتی را 4-2 شکست دهد. یونایتدها در ابتدا 2-0 پیش افتادند اما بعد روی دو گل غافلگیر شدند. اما باز هم موفق شدند دو گل دیگر بزنند و 4-2 به مرحله بعدی صعود کنند.
اریک تن هاخ در پایان بازی برتری تیمش را بیشتر از چیزی می‌دانست که نتیجه بازی نشان می‌داد.

بازی برای شما سخت‌تر از چیزی که باید پیش نرفت؟
"نه برای 35 دقیقه خیلی هم راحت بود! زمانی 2-0 پیش افتادیم. در حالی که باید باید 3-0 یا 4-0 می‌شد، آنها از هیچ موقعیت‌هایی خلق کردند. انتقال دفاعی ما به خط هافبک عالی نبود اما مطمئنم که قبل از زدن گل اولشان خطا کردند. برای بردن این بازی باید دوباره شروع می‌کردیم و این کار را انجام دادیم. آفرین به بچه‌ها."

1984215

فکر می‌کنید چه چیزی باعث شد که آنها به بازی برگردند؟
" نمی‌دانم واقعا اتفاق بود. شاید ما کمی کندتر از ابتدای بازی شدیم. اما همانطور که گفتم آنها هیچ کار خاصی نکردند. واقعا هیچی! ما چندین موقعیت فقط توسط آنتونی داشتیم. آلخاندرو گارناچو توانست تیرک را به لرزه دربیاورد. باید بازی را بررسی کنیم اما من که خیلی از عملکرد تیمم راضی هستم. با یک نگاه منصفانه این بازی بسیار خوبی از ما بود. آنتونی روز خیلی خوبی داشت. او مدتی زیادی به دنبال این روز بود. یک گل و یک پاس گل دقیقا همان چیزی است که از آنتونی انتظار داریم."

نگران نبودید؟
" نه ما داشتیم بازی را دیکته می‌کردیم و اجازه نمی‌دادیم که دستپاچه شویم و حریف آن را احساس کند. به نظرم تیم عملکرد خوبی داشت و آنتونی با برونو خوب هماهنگ شده بود و کل تیم عملکرد قابل قبولی داشتند."

وضعیت مارکوس رشفورد به چه شکلی پیش می‌رود؟
" او اعلام کرد مریض است و به زمان استراحت نیاز دارد. همانطور که قبلا هم گفتم این مسئله‌ای است که آن را حل خواهیم کرد. این مسائل داخلی باشگاه است که ترجیح می‌دهم آن را همان داخل نگه دارم."

استراحت کافی برای برخی بازیکنان؟
"بله و همچنین ما از این بازی‌ها استفاده می‌کنیم تا به برخی از بازیکنان مصدوم دقایق بیشتری برای بازگشت بدهیم. افرادی مانند کاسمیرو، لوک شاو، مانند لیساندرومارتینز. بنابراین، من فکر می‌کنم بازی بسیار خوبی بود زیرا آنها برای شروع به بازی در سطوح بالاتر به این ریتم نیاز دارند. ما بازی دوستانه بدون تماشاگری هم با برنلی داشتیم که در آن این بچه‌ها بازی کردند اما این بازی برایشان بهتر بود."