به گزارش "ورزش سه"، امشب منچستریونایتد در دور چهارم رقابت‌های جام حذفی موفق شد خارج از خانه حریف دسته دومی خود نیوپورت کانتی را 4-2 شکست دهد. یونایتدها در ابتدا 2-0 پیش افتادند اما بعد روی دو گل غافلگیر شدند. اما باز هم موفق شدند دو گل دیگر بزنند و 4-2 به مرحله بعدی صعود کنند. یونایتد از لحاظ تهاجمی دست برتر را در بازی داشت اما در بسیاری از دقایق حساس بازی موقعیت هایی حساس را توسط مهاجمان خود از دست داد.

1984251

زمانی که بازی 2-2 شده بود و اوضاع می توانست برای یونایتد پیچیده شود، هوداران نیوپورت کانتی، که تیمشان در رتبه شانزدهم رقابت های دسته چهارم انگلیس قرار دارد، شروع به خواندن سرودی کنایه آمیز با این مضمون برای اریک تن هاخ کردند که:" تو صبح نشده اخراج خواهی شد بی عرضه!"

به گفته بسیاری از رسانه‌ها تن هاخ با توجه به کسب نتایج ضعیف و تعویض مالک باشگاه ممکن است به زودی اخراج شود. سر جیم راتکلیف صاحب اکثر سهام و به زودی رسما تصمیم گیرنده اجرایی جدید منچستریونایتد خواهد شد. او بنا به برخی گزارش ها اعتقادی به عملکرد این سرمربی هلندی ندارد. تن هاخ بعد از اتمام بازی عملکرد بازیکنانش را ستود و ادعا کرد که رقیب بدون اینکه هیچ کار خاصی کرده باشد توانسته دو گل را به صورت اتفاقی بدست بیاورد.