به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در دور چهارم جام حذفی امشب مقابل نیوپورت کانتی در خانه حریف 4-2 پیروز شد. این تیم در مجموع 22 شوت به سمت دروازه حریف زد. فرناندز که گل اول را زد، احساس می‌کند که بسیاری از هم‌تیمی‌هایش می‌توانستند تصمیم‌های بهتری برای گلزنی بیشتر بگیرند

او به بی‌بی‌سی اسپورت گفت: "ما فرصت‌هایی داشتیم که بازی را 3-0 کنیم، اما وقتی در این نوع بازی‌ها 2-0 جلو می‌افتیم، همه می‌خواهند خودشان گل بزنند و گاهی اوقات این اتفاق در بازی‌ها برای ما می‌افتد و باعث می‌شود بهترین تصمیم را برای تیم نگیریم."

یونایتد در دور بعدی رقابت‌ها به مصاف بریستول سیتی یا ناتینگهام فارست خواهد رفت و شانس صعود به مرحله یک چهارم نهایی را خواهد داشت. فرناندز، هافبک پرتغالی معتقد است که جام حذفی بهترین شانس شیاطین سرخ برای جلوگیری از پایان کابوس وار این فصل پس از خروج از رقابت‌های اروپایی، جام اتحادیه و لیگ برتر است.

1984243

او در این باره گفت: "باید درک کنیم که جام حذفی شانس ما برای کسب یک جام است و باید همه توانمان را به کار بگیریم تا مرحله به مرحله، بازی به بازی پیش برویم و به فینال راه پیدا کنیم. باید فصل بد خود را نجات دهیم، ما باید برای کسب این جام تلاش کنیم زیرا این برای ما مهم است، ما سال گذشته در فینال بودیم، اما متاسفانه جام را نگرفتیم. "