به گزارش "ورزش سه"، اینتر در دیداری از هفته بیست و دوم سری A در خانه فیورنتینا برابر این تیم قرار گرفت. شاگردان سیمونه اینزاگی انگیزه زیادی برای این بازی داشتند زیرا یوونتوس روز گذشته مقابل امپولی به تساوی ۱-۱ رسیده بود و آنها می‌توانستند فاصله را با تیم ماسمیلیانو آلگری افزایش دهند.

با اینکه در دقیقه ۱۴ لائوتارو مارتینز توانست گل برتری نراتزوری را به ثمر برساند اما شاگردان وینچنزو ایتالیانو در بسیاری از لحظات بازی خطرناک ظاهر شدند و هر لحظه ممکن بود گل مساوی را وارد دروازه یان زومر کنند.

1984291

دروازه‌بان سوئیسی بارها برابر حملات میزبان مقاومت کرد و به آنها اجازه نداد که توپ را به تور دروازه بچسبانند. در یک موقعیت هم ضربه سر کوارتا از زومر گذشت اما بنجامین پاوارد از روی خط آن را برگرداند.

1984290

زمان به کندی برای اینتر پیش می‌رفت. در دقایق پایانی حملات فیورنتینا بیشتر شد. در یکی از موقعیت‌ها زومر از دروازه خارج شد تا سانتر ارسالی به سمت محوطه را دفع کند اما به اشتباه به انزولا، بازیکن حریف ضربه زد و داور پس از بررسی صحنه، تصمیم گرفت به سود فیورنتینا پنالتی اعلام کند.
اینتر سه امتیاز بازی را از دست‌رفته می‌دید زیرا در صورت گل شدن پنالتی با توجه به جو ورزشگاه و تیم منسجم فیورنتینا بعید بود بتوانند دوباره گل برتری را بزنند. نیکلاس گونزالز حریف زومر در دوئل بود. او پشت توپ ایستاد اما یک ضربه آرام و ضعیف را به سمت دروازه روانه کرد. زومر که در جریان بازی ضربات سخت‌تر از این را مهار کرده بود، توپ را به راحتی در آغوش گرفت و خوشحالی را به اردوی تیمش برگرداند.

اینتر درنهایت با همان تک‌گل مارتینز و درخشش زومر ۱-۰ فیورنتینا را برد. آنها حالا با امیدی بالا برای قهرمانی در این فصل سری A به میلان بازخواهند گشت.