به گزارش ورزش سه، کرگ گودوین وینگر باتجربه استرالیا زمان کوتاهی در مقابل اندونزی به میدان رفت اما یک گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد تا عملکرد فوق‌العاده‌ای در این مسابقه به جای بگذارد.

گودوین در بازی اول استرالیا مقابل هند در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت اما به دلیل درخشش مارتین بویل در بازی با سوریه و ازبکستان به طور کامل روی نیمکت قرار گرفت، او در حالی که استرالیا دو بر صفر از حریف خود پیش بود و پیروزی آنها قطعی به نظر می‌رسید دقیقه 87 جایگزین مارتین بویل شد و دو دقیقه بعد موفق به گلزنی شد.

ویدئو: 323084

گودوین دو دقیقه پس از گلی که به ثمر رساند روی ارسال خوبی که انجام داد هری سوتار را در موقعیت گلزنی قرار داد و ضربه سر این بازیکن به گل تبدیل شد تا در ارسال پاس گل هم موفق عمل کند.

او که عضوی از باشگاه الوحده عربستان است با الگو گرفتن از ستاره لیگی که در آن به میدان می‌رود پس از گلزنی خوشحالی معروف کریستیانو رونالدو را انجام داد و صحنه جالبی را رقم زد.

1984000

این بازیکن با نمایشی که در دقایق کوتاه حضورش داشت می‌تواند جایگاه از دست رفته خود را از مارتین بویل جوان پس بگیرد و مجدد شانس حضور در ترکیب اصلی تیم ملی استرالیا را داشته باشد.