به گزارش "ورزش سه"، واکر در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در یک قدمی ترک منچسترسیتی و پیوستن به بایرن مونیخ بود و حتی با این باشگاه به‌صورت شفاهی هم به توافق رسیده بود اما در نهایت تصمیم گرفت به حضورش در سیتی ادامه دهد. 

یکی از دلایلی که این بازیکن تصمیم گرفت به همراه هری کین راهی فوتبال آلمان نشود و تجربه جدیدی را در دوران فوتبالش به دست نیاورد مربوط به فرزندانش بود و این که دوست نداشت از آنها دور شود و به همین دلیل همچنان در سیتی ماند. 

واکر در گفت‌وگو با روزنامه انگلیسی سان در این باره اظهار داشت: «من سعی کردم فرار کنم. آیا دوست داشتم سیتی را ترک کنم؟ البته که دوست نداشتم. ما بهترین تیم دنیا در حال حاضر هستیم. اما این شانس من برای دور شدن از انگلیس و رسانه‌هایی بود که مدام به من می‌پرداختند. 

1976493

از این که فرصت خیلی زیادی ندارم به خوبی آگاه بودم. در یک قدمی ترک سیتی قرار داشتم. ما صحبت‌هایی بسیاری انجام داده بودیم. قرار بود به باشگاهی بزرگ و سرشناس بروم. اما در نهایت نتوانستم این انتقال را عملی کنم و از این جا بروم. 

اگر زمانی که در آلمان بودم این اتفاقات رخ می‌داد، همسرم به انگلیس برمی‌گشت و دیگر فرصت دیدن فرزندانم در اطرافم را نداشتم و کاملا تنها می‌ماندم. در حال حاضر رنج بسیاری را تجربه می‌کنم اما می‌توانم فرزندانم را ببینم، آنها را به مدرسه و همچنین فوتبال ببرم.»