به گزارش "ورزش سه"، یزن العرب، مدافع تیم ملی اردن، در مرحله مقدماتی در دقایق پایانی با گل به خودی‌ای که مقابل کره‌جنوبی وارد دروازه این تیم کرد پیروزی دلچسب آنها را در دقیقه آخر تبدیل به تساوی کرد، اما در دیدار مقابل عراق در همان دقیقه گل تساوی تیمش را به ثمر رساند تا اشتباهاتش در این مسابقات را به باد فراموشی بسپارد.

العرب روی گل اول عراق هم تاثیر مستقیم داشت، او در حالی که می‌توانست خیلی ساده توپ را برگرداند، اجازه داد تا دروازه‌بان اردن توپ را مهار کند و همین عدم هماهنگی باعث شد تا دروازه اردن روی یک توپ نه چندان خطرناک باز شود.

1984507

یزن العرب در این مسابقات مدافع مطمئنی نشان نداده بود و برخلاف میل هجومی بالایی که دارد در کارهای دفاعی گاه اشتباهات مرگباری انجام داده بود، گل تساوی‌بخش اردن به قدری مهم و کلیدی بود که این بازیکن می‌تواند در ادامه مسابقات با عملکردی متفاوت برای اردنی‌ها به میدان برود.

این مدافع بلندقامت و خوش استیل چندین اقدام گلزنی دیگر هم در دقایق پایانی مسابقه داشت و در نهایت توانست گل تساوی اردن را وارد دروازه عراق کند، تیم ملی اردن با این گل به تورنمنت بازگشت و در نهایت با پیروزی به مرحله بعدی راه پیدا کرد.