به گزارش "ورزش سه"، پس از انتقاد خبرنگاران عراقی از خسوس کاساس و شکست 2-3 مقابل اردن در یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، نشست خبری مربی عراق جنجالی شد.

یک خبرنگار عراقی در این نشست خبری پیش از مداخله ماموران امنیتی تلاش کرد به سرمربی اسپانیایی حمله کند و سپس یکی از خبرنگاران از همکارانش درخواست کرد تا سالن کنفرانس را ترک کنند.

خشم روزنامه‌نگاران عراقی با اتهاماتی که به سرمربی اسپانیایی نسبت دادند، مشخص شد. آن‌ها معتقد بودند که به دلیل مصاحبه‌های اخیر کاساس، آن‌ها در بازی مقابل اردن حساس شکست خوردند.

1984515

مربی 50 ساله اسپانیایی قانع نشد و سعی کرد توضیح دهد که این باخت ربطی به این مصاحبه‌ها ندارد. این مربی معتقد بود که تیمش طی 3 بازی گذشته برنده شده و دیدگاه خبرنگاران نادرست است اما آن‌ها متقاعد نشدند.

یکی از افسران امنیتی سریعا به سمت خبرنگاری رفت که تلاش کرد به سمت کاساس حمله‌ور شود. این روزنامه‌نگار فریاد می‌زد: "تو رسانه‌های ورزشی و مردم عراق را مسخره می‌کنی و باید فدراسیون فوتبال تو را جریمه کند."

پس از خروج خبرنگاران عراقی از سالن کنفرانس خبری، کاساس اتفاقی که رخ داد تأسف‌آور دانست و گفت: "این اتفاق برای من دردناک است. این‌ها افرادی هستند که از این شکست برای آسیب رساندن به مردم عراق و فدراسیون عراق استفاده کردند."

این مربی درخصوص آینده خود روی نیمکت عراق همچنین گفت: "من نسبت به آینده خودم آرام هستم. هدف ما این است که برای ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی آماده شویم."