روی کین دوست ندارد رالف رانگنیک به عنوان سرمربی تیم ملی اتریش و مشاور منچستریونایتد کار کند

رالف رانگنیک، سرمربی موقت منچستریونایتد قرار است پس از پایان فصل به مدت دو سال به عنوان مشاور این باشگاه به فعالیت بپردازد. با این حال، فدراسیون فوتبال اتریش پیشنهاد هدایت تیم ملی این کشور را به رانگنیک ارائه کرده و سرمربی آلمانی شیاطین سرخ از این پیشنهاد استقبال می‌کند.

طرفداری | طبق گزارش‌ رسانه‌های انگلیسی، رالف رانگنیک مایل است پیشنهاد تیم ملی اتریش را قبول کند و در عین حال در سمتش به عنوان مشاور باشگاه منچستریونایتد باقی بماند. به گزارش تلگراف، روی کین، کاپیتان اسبق منچستریونایتد که به عنوان کارشناس تلویزیونی فعالیت می‌کند به انتقاد از این تصمیم رانگنیک پرداخت:

رانگنیک ماه‌های خیلی سختی را سپری کرده و به اعتبارش ضربه وارد شده است چرا که او نتوانسته به اندازه کافی بازی‌ها را ببرد. پیشنهاد هدایت اتریش و قبول آن یک موضوع عالی نیست. این کار فقط به سردرگمی‌ها می‌افزاید. هدایت یک تیم ملی خودش شغل بزرگی است و مسئولیت‌های زیادی دارد. از این رو من فکر می‌کنم کنار آمدن با دو شغله بودن و مدیریت مناسب هر دو شغل خیلی سخت است. 

پیشنهاد وسوسه‌کننده تیم ملی اتریش به رالف رانگنیک

روی کین از جنبه فنی هم به رانگنیک انتقاد دارد:

چلسی مثل یک تیم رده بالا بازی کرد و منچستریونایتد مثل یک تیم چمپیونشیپی بود. بازیکنان منچستریونایتد کلا ذهنیت‌شان را از دست داده‌اند و همین باعث می‌شود رقیبی آسان برای حریفان باشند. چیزی که در این مسابقه دیدیم، عجیب نیست زیرا نشان‌گر وضعیت کل تیم است. فکر می‌کنم این تیم از نظر ذهنی و بدنی، متلاشی شده است.