به گزارش "ورزش سه"، یکی از چالش‌های توماس توخل، سرمربی آلمانی باواریایی‌‌ها، در این فصل، مصدومیت‌های پرتعداد و پیاپی بازیکنان بایرن مونیخ بوده است.

علاوه‌بر مصدومیت طولانی‌مدت مانوئل نویر که از همان فصل قبل ادامه داشت، در دفاع بازیکنانی مانند ماتیاس دلیخت و دایوت اوپامکانو، در خط هافبک کنراد لایمر و الکساندر پاواوویچ، و در خط حمله نیز سرژ گنبری و کینگزلی کومان در این فصل دچار مصدومیت شده‌اند.

1984611

بایرن برای پر کردن جای خالی آنها در زمان مصدومیت اریک دایر و ساشا بویی را جذب کرد اما اکنون یکی دیگر از بازیکنان خط هافبک هم دچار مصدومیت شده است که باعث می‌شود گزینه‌های توخل برای چیدن ترکیب در بازی‌های آینده محدودتر شوند.

توخل در نشست‌های خبری گذشته خبر داد که کیمیش از ناحیه کتف چپ آسیب‌ دیده است. او نیازی به عمل جراحی ندارد اما میزان دوری‌اش همچنان مشخص نیست. هافبک آلمانی در جریان دیدار دیروز تیم با هواداران به دستش آویز بسته بود. او قطعا بازی روز شنبه برابر مونشن گلادباخ را از دست خواهد داد و حضورش برای بازی‌های بعدی برابر بایر لورکوزن و لاتزیو هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بایرن امیدوار است مدت دوری او کمتر از ۴ هفته باشد.