به گزارش "ورزش سه"، در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی پیش‌فصل اینترمیامی، این تیم آمریکایی در یک بازی دوستانه به مصاف الهلال عربستان رفت و در یک بازی زیبا و سرگرم‌کننده تیم عربستانی بود که موفق شد تیم پرستاره دیوید بکام را با حضور مسی و دیگر ستاره‌ها، با یک گل دقیقه پایانی 4-3 شکست دهد.

نکته جالب این مسابقه خوشحالی مایکل، وینگر الهلال، روی گل اول خودش و سوم الهلال به سبک رونالدو بود که باعث شد بسیاری فکر کنند که این ستاره برای تحریک و کری‌خوانی با لیونل مسی و دیگر ستاره‌های سابق بارسا مثل جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس و لوئیس سوارز این کار را کرده است. اما بعدا و با بررسی گل‌های قبلی این ستاره مشخص شد ستاره برزیلی 27 ساله مدت‌هاست که به این شادی بعد از گل عادت دارد و سال‌هاست که به این شکل خوشحالی می‌کند.

اینترمیامی پس‌فردا در دیدار دوستانه دیگری به مصاف النصر خواهد رفت که در آن کریستیانو رونالدو و لیونل مسی یک بار دیگر با پیراهن‌هایی کاملا متفاوت خارج از اروپا با یکدیگر رو به رو خواهند شد. به دلیل شرایط سنی این دو ستاره و پایین بودن احتمال رویارویی مجدد این دو، رسانه‌های جهان از این بازی به عنوان "آخرین رقص" بین دو فوق ستاره فوتبال جهان و پایان دورانی شیرین یاد می‌کنند.