به نظر می‌رسد سران بایرن مونیخ از پیشنهاد بارسلونا به لواندوفسکی خشمگین هستند

خبرنگار نزدیک به باشگاه بایرن مونیخ خبر از قصد روبرت لواندوفسکی برای ترک بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش‌رو داده است.

طرفداری | به نظر می‌رسد پس از کش و قوس‌های فراوان روبرت لواندوفسکی تصمیم به ترک بایرن مونیخ گرفته و احتمالا مقصد فصل آینده او بارسلونا باشد. به نقل از کریستین فالک، روبرت لواندوفسکی قطعا می‌خواهد بایرن مونیخ را ترک کند، اما این باشگاه نیز قصد ندارد تا مهاجمش را از دست بدهد. بارسلونا به روبرت لواندوفسکی حقوقی بیش از 30 میلیون یورو در سال پیشنهاد داده که باعث عصبانیت باواریایی‌ها شده است. با این حال بایرن مونیخ نیز با پیش‌بینی چنین شرایطی، لیستی از جایگزینان احتمالی ستاره خط حملش آماده کرده است.

داروین نونیز در لیست جایگزینان لواندوفسکی قرار دارد اما این مهاجم اروگوئه‌ای به دلیل هزینه انتقالش (75 تا 80 میلیون یورو) گزینه جدی برای این باشگاه به حساب نمی‌آید. گفتنی است پاییز سال گذشته سران بایرن مونیخ با ژرژ مندس ایجنت نونیز ملاقات کرده‌اند. روملو لوکاکو نیز از دیگر گزینه‌های حاضر در لیست بایرن مونیخ به حساب می‌آید. این مهاجم بلژیکی از زمان حضور در اورتون همواره یکی از موضوعات مورد بحث درون باشگاه بایرن مونیخ بوده است. اما جذب او هم نیز به دلایل مسائل مالی دور از ذهن به نظر می‌رسد. با این حال اگر لواندوفسکی مونیخ را ترک کند، بایرن علاقه دارد تا لوکاکو را جایگزین او کند.
 


همچنین بخوانید:

  • نارضایتی لواندوفسکی از سیاست بایرن مونیخ در قبال تمدید قراردادش