به گزارش "ورزش سه"، با توجه به شکستی که اینتر روز چهارشنبه مقابل بولونیا متحمل شد این تیم نتوانست به صدر جدول رقابت های سری آ برسد. در حال حاضر تیم همشهری یعنی میلان با دو امتیاز بیشتر صدرنشین است اما شاگردان سیمونه اینزاگی امیدوار هستند که در بازی‌های باقیمانده این فاصله امتیازی را جبران کرده و نهایتاً از عنوان قهرمانی خود در سری‌آ دفاع کنند‌‌.

با وجود شکست اینتر برابر بولونیا، فابیو کاپلو به حمایت از سیمونه اینزاگی پرداخته و می‌گوید: "حداقل با نگاه کردن به لیست بازی های بعدی آنها می‌توانیم بگوییم که اینتر همچنان مدعی اصلی قهرمانی باقی می ماند. من می‌خواهم واکنش آنها را ببینم. آنها پس از پیروزی برابر یوونتوس قوی‌تر بازگشتند و حالا ببینیم که چه می‌کنند. من هنوز از اینزاگی حمایت می کنم. او به دلیل یک اشتباه دروازه بانی زیر سوال رفت اما اینتر 90 دقیقه حمله کرد، بولونیا یک و نیم شوت به سمت دروازه داشت و بازی را برد.

اینتر به شکل بسیار خوبی فوتبال بازی می‌کنند. من اغلب دیده ام که آنها در حمله فشار می آورند. آنها فازهای مختلفی دارند. گاهی دفاع می کنند، گاهی با بازیکنان زیادی حمله می کنند. آنها بیشترین گل زده و کمترین گل خورده را دارند."

تفاوت های آنتونیو کونته و سیمونه اینزاگی: "تیم تقریباً مشابه تیم تحت هدایت کونته است، به جز لوکاکو و حکیمی، دو بازیکن کلیدی که سرعت و عمق را به حمله اضافه می‌کردند. کونته حملات خود را در سمت راست با حکیمی و نیکولو بارلا متمرکز کرد، در حالی که اینتر در این فصل با هاکان چالهان اوغلو و ایوان پریشیچ بهترین عملکرد خود را در سمت چپ ارائه می دهد."