به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال ایتالیا امروز جلسه داشت و گراوینا پس از اتمام جلسه با خبرنگاران صحبت کرد. با توجه به اینکه در هفته‌های اخیر بحث‌های زیادی درباره VAR و تصمیمات داوران وجود داشته است، او ابتدا از داوران ایتالیایی تمجید کرد.

او گفت: «هماهنگ‌کننده داوری فیفا ایتالیایی است، یوفا و کونکاکاف نیز همین‌طور. لیگ‌ها و فدراسیون‌های مختلف با ما تماس می‌گیرند تا در مهمترین بازی‌هایشان از داوران ما دعوت کنند، اما در ایتالیا به نظر می‌رسد که مردم هنوز نمی‌توانند کیفیت آنها را درک کنند.

ما بهترین داوران اروپا و جهان را داریم. این مقدار اعتراض به آنها طبیعی نیست. هر کسی که نمی‌تواند کیفیت آنها را ببیند عمدا جلوی چشمان خودش را گرفته است.»

1985115

او در ادامه به جلسات مدیران سری A و مالکان تیم‌ها برای تصمیم‌گیری در مورد کاهش تعداد تیم‌های سری A از ۲۰ به ۱۸ تیم صحبت و با آنها مخالفت کرد.

او در این مورد گفت: «آنها می‌خواهند دست به اصلاحات بزنند، اما مشکل فوتبال ایتالیا فقط این نیست. من از تصمیم برای کاهش تعداد باشگاه‌ها متحیر هستم و آن را توهین‌آمیز می‌دانم.»

طرح محافظت از فوتبال و کمک به تیم‌ها که ارائه داده‌ایم راه بهتری است. وقتی برنامه راهبری در این مورد را کاملا ارائه دهیم نام کسانی را که سعی دارند برای سری A مشکل ایجاد کنند منتشر می‌کنم. اگر آنها می‌خواهند به رقصیدن در تایتانیک ادامه دهند، من موسیقی را متوقف می‌کنم.»