به گزارش "ورزش سه"، اوایل این ماه، برایان ساراگوسا به‌طور رسمی به‌عنوان بازیکن بایرن مونیخ معرفی شد. آنها او را از گرانادا به خدمت گرفتند. به‌عنوان بخشی از این قرارداد، این بازیکن ۲۲ ساله قرار است تا پایان فصل در تیم لالیگایی باقی بماند و در تابستان به ترکیب بایرن اضافه شود.

بایرن راضی بود که به ساراگوسا اجازه داد در گرانادا بماند، اما همه چیز اکنون تغییر کرده است. با توجه به مصدومیت سرژ گنبری و حالا کینگزلی کومان، قهرمان آلمان به غیر از لروی سانه، هیچ گزینه مناسبی در پست وینگر ندارد. به این ترتیب، به گفته رلوو آنها می‌خواهند ساراگوسا را به آلمان ببرند.

1985150

گرانادا اصلا علاقه‌ای به آزادسازی زودهنگام ساراگوسا ندارد. علاوه‌بر این، هیچ بندی هم در این قرارداد وجود ندارد که بایرن بتواند زودتر او را به خدمت بگیرد.

بنابراین باواریایی‌ها برای به‌دست آوردن بازیکن خود، باید قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی در اواخر این هفته، دوباره با باشگاه اسپانیایی مذاکره کنند. 

ساراگوسا می‌تواند تفاوت بین ماندن گرانادا در لالیگا یا سقوط به دسته پایین‌تر باشد، بنابراین آنها تمام تلاش‌شان را خواهند کرد تا او را برای بازی‌های باقیمانده در این فصل حفظ کنند.