به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان که در سال‌های گذشته شرایط خوبی را در لیگ برتر داشت، در لیگ بیست و سوم انواع و اقسام مشکلات را تجربه کرده است. نارنجی‌پوشان که در این فصل به خاطر بدهی‌های برجای مانده از سال های قبل با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند به خاطر عدم حمایت لازم از سوی شرکت مس ایران با بحران‌های ویژه‌ای هم مواجه شده‌اند.

بعد از پایان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر و با برگزاری جلسات متعدد میان مسئولان کمیته راهبردی شرکت مس ایران و مدیران باشگاه مس رفسنجان در نهایت تصمیم به قطع همکاری با ساکت الهامی گرفته شد.

1985090

مسی‌ها در شرایطی با الهامی قطع همکاری کردند که این سرمربی در سال‌های گذشته نشان داده بود در شرایط سخت و بحرانی می‌تواند نتایج مطلوبی را به دست بیاورد و حتی در آخرین بازی نیم فصل اول با پرسپولیس هم تیم تحت هدایت او عملکردی خوب داشت. بعد از جدایی الهامی که آن هم حواشی زیادی از بابت عدم توافق مالی داشت، مدیران رفسنجانی سعید دقیقی را به عنوان سرمربی جدید برگزیدند.

اتفاق عجیب اما ترک ناگهانی مس رفسنجان توسط دقیقی بود؛ این سرمربی جوان که با وعده‌های مدیران برای بهبود شرایط مالی مس به این تیم آمده بود، وقتی این وعده‌ها محقق نشد تصمیم به ترک مس و حضور دوباره در شمس‌آذر قزوین گرفت تا اوضاع برای نارنجی‌پوشان لیگ برتر بحرانی‌تر از قبل شود.

مجموعه این اتفاقات باعث شده در شرایطی که همه تیم‌های لیگ برتری مشغول آماده‌سازی جهت حضور در بازی‌های جام حذفی و نیم فصل دوم هستند، مس رفسنجان همچنان در گیر و دار انتخاب سرمربی جدید باشد و البته که مشکلات مالی این تیم همچنان پابرجاست و البته برخی بازیکنان آن هم مثل محسن آذرباد، نیما انتظاری و... هم جدا شده‌اند.

1985091

از طرف دیگر پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه مس رفسنجان هم بسته است و عملا تا زمان پرداخت بدهی‌ها امکان جذب بازیکن جدید برای این تیم وجود ندارد.

اگرچه آشفتگی موجود در مس رفسنجان برای استقلالی‌ها در فاصله 9 روز تا مسابقه حساس جام حذفی اتفاق خوشایندی است، اما قطعا هواداران مس از این شرایط ناراحتند. مدیران مس رفسنجان که در شرایط سختی قرار گرفته‌اند، حالا باید در اسرع وقت برای انتخاب سرمربی جدید اقدام کنند و در ادامه برای حضور در جام حذفی آماده شوند. بی شک سرمربی جدید هم به دنبال جذب بازیکنان جدید است و لازمه این کار باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی است و بعد از آن هم باید مطالبات اعضای تیم پرداخت شود تا مسی‌ها به شرایط نرمال برگردند.