مهرداد سراجی که روز گذشته بعد از نشست غیررسمی اعضای هیات رییسه در فدراسیون فوتبال مقابل خبرنگاران قرار گرفت و اعلام کرد انتشار لیست پاداش ها غیراخلاقی بوده، بابت این اظهارنظر با حمله برخی رسانه ها مواجه شده و البته به این حمله ها واکنش نشان داده است

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در واکنش به برخی رسانه ها که مواضع اخیر او را نقد کردند، نوشت: حرف حق را باید گفت حتی اگر به مذاق سفارشی نویسان داخلی و مواجب بگیران خارجی خوش نیاید.

به گزارش طرفداری، مهرداد سراجی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال بعضا از سوی رسانه های خارجی و داخلی مورد نقد قرار می گیرد. بخشی از این نقدها به خاطر نقش پررنگ او در عزل موقت شهاب عزیزی خادم است و بخش دیگرش می تواند ثمره خط دهی برخی اعضای هیات رییسه باشد که دل خوشی از مواضع سراجی ندارند.

مهرداد سراجی که بنا بود پس از حذف شهاب عزیزی خادم، سرپرستی فدراسیون فوتبال را برعهده بگیرد، در یک چرخش ناگهانی که گفته شد وزارت ورزش هم در آن نقش داشته، جای خود را به میرشاد ماجدی داد و از آن پس کمتر در هیات رییسه فدراسیون فوتبال به بازی گرفته شد، به حدی که حالا به وضوح از تحدید شدن در هیات رییسه می گوید.

مهرداد سراجی که هدف انتقاد برخی رسانه ها قرار گرفت، می نویسد:

از ابتدا می دانستم پای کار فوتبال ایستادن، هزینه دارد. تهدید، تهمت، تخریب و حتی تحدید در فعالیت های هیات رییسه هزینه ای بود که پرداخت کردم.

منظور سراجی از تحدید این است که عده ای او را در هیات رییسه محدود کرده اند. اخباری به شکل پراکنده به گوش می رسد که مهرداد سراجی و احمدرضا براتی در فعالیت های هیات رییسه نقش چندانی ندارند و تصمیمات بدون مشورت و نظرخواهی از آن ها انجام می شود.

به طور نمونه گفته می شود در ماجرای استعلام دبیرکل از معاون دبیرکل فیفا هیچ مشورتی با براتی که عضو حقوقدان هیات رییسه است و روی اساسنامه اشراف دارد، نشده است.

به هرحال مهرداد سراجی امروز در توییت های تازه اش تاکید کرد پاداش های غیرقانونی باید برگردانده شود. او مدعی شد باید با پرداخت کنندگان برخورد شود و آن ها را به عنوان متخلف به مردم معرفی کنند اما افشای حقوق و پاداش قانونی افراد خلاف اخلاق است.

سراجی همچنین تاکید کرد همچنان پای کار فوتبال ایستاده است. البته او مقداری واژه ها را تغییر داد و توییت کرد:

با دلگرمی اعضای منصف مجمع، پیشکسوتان فوتبال و رسانه ها، از امروز جمله صحیح تر را به کار خواهم برد؛ ما پای کار فوتبال ایستاده ایم.