به گزارش "ورزش سه"، بعد از انصراف سعید دقیقی از سرمربیگری مس رفسنجان که خود او نیز چند روزی بیشتر نبود جایگزین ساکت الهامی شده بود، حالا مدیران این باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید به یک چالش جدی خورده‌اند.

با گذشت بیش از ۲۴ ساعت از انصراف دقیقی، مسئولان مس رفسنجان هنوز انتخاب جدیدی برای نیمکت خود نداشته‌اند. از این رو تمرین امروز مسی‌ها نیز در شرایطی عجیب و زیر نظر سرپرست تیم برگزار شد!

از آنجایی که عذر اعضای کادرفنی سابق مس رفسنجان (چه در زمان الهامی و چه در زمان دقیقی) هم از سوی باشگاه خواسته شده، امروز نادر فتح‌اللهی، سرپرست مسی‌ها لباس تمرینی برتن کرد و با ورود به چمن اعضای این تیم لیگ برتری را تمرین داد.

فتح‌اللهی که در گذشته نه چندان دور خود از بازیکنان مس رفسنجان بوده، امروز به همراه یکی از مربیان پایه‌های باشگاه در زمین چمن حضور یافتند و آیتم‌های تمرینی برای بازیکنان در نظر گرفتند.

این اتفاق عجیب در شرایطی رخ داده که مس رفسنجان روز ۲۰ بهمن‌ماه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی باید از استقلال پذیرایی کند و در شرایطی که هنوز وضعیت سرمربی این تیم مشخص نیست، اوضاع خوبی از سوی هواداران برای نارنجی‌پوشان پیش‌بینی نمی‌شود.