به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی که از پدیده های نوظهور باشگاه بارسلونا طی سالیان اخیر بوده است. هواداران بلوگرانا امیدوار بودند که بعد از جدایی لیونل مسی این بازیکن بتواند تا حدودی جای خالی فوق‌ستاره آرژانتینی را پر کند اما آنسو فاتی در یکی، دو فصل گذشته دائماً با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده و از ترکیب بارسلونا دور بوده است. با این حال او امیدوار است که در ادامه به فرم خود بازگشته و زیر نظر ژاوی پیشرفت کند.

فاتی در مصاحبه ای که انجام داده پیرامون شرایط خود صحبت کرده و می گوید: "وضعیت من دشوار است و اخیراً خیلی خوش شانس نبوده ام. باید به آینده نگاه کنم، زیرا هنوز جوان هستم. بدتر از این را گذرانده ام و همیشه از آن بیرون آمده ام. به محض اینکه حالم خوب شد، با تمام توانم به تیم کمک خواهم کرد."

 

فاتی در ادامه گفت: "این انگیزه‌بخش است که ببینی بازیکنانی که قبلاً تماشا می‌کردی به هم تیمی‌های تو تبدیل می‌شوند. اما بعداً آنها را به‌عنوان افراد عادی روزمره می‌بینی. این افتخاری باورنکردنی است که با دنی، جوردی، گری و بوسکتس تمرین می‌کنم."

کار زیر نظر ژاوی: "ما زیر نظر ژاوی خیلی پیشرفت کرده ایم. به اهداف خود در این فصل نرسیدیم، اما همه در حال پیشرفت هستیم. فصل آینده، اگر به این مسیر ادامه دهیم، چیزهای بیشتری به دست خواهیم آورد."