به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مانچینی به‌عنوان گران‌ترین سرمربی حاضر در جام ملت‌های آسیا همراه با تیم ملی عربستان وارد این دوره از مسابقات شده بود اما در شرایطی که انتظار می‌رفت تا مراحل بالاتری صعود کند، در مرحله یک هشتم نهایی برابر کره‌جنوبی قرار گرفت تا از دور رقابت‌ها کنار برود.

نکته عجیب درباره این بازی، خروج زودهنگام روبرتو مانچینی از زمین پیش از پایان ضربات پنالتی بود که انتقاد بسیاری از هواداران فوتبال در عربستان را برانگیخت و آنها در فضای مجازی ناراحتی خود را نسبت به این حرکت مانچینی نشان دادند.

1985298

او که بلافاصله پس از پایان مسابقه بابت این رفتار خود عذرخواهی کرده، یک روز پس از دیدار هم با انتشار توییتی درباره این اتفاق صحبت کرد و همچنین به تمجید از بازیکنان عربستان پرداخت.

مانچینی نوشت: من واقعاً از بازیکنان شجاع‌مان تشکر می‌کنم که در یک بازی بسیار دشوار استقامت و شخصیت خود را نشان دادند. آنها همه چیزشان را در زمین گذاشتند. از هواداران بسیار سپاسگزارم که جو فوق العاده‌ای ایجاد کردند.

او در ادامه نوشت: دیروز ما سخت کار کردیم تا در این تورنمنت خیلی جلو برویم اما شکست خوردیم. یک‌بار دیگر بابت خروج زودهنگام زمین و رفتن به رختکن قبل از پایان ضربات پنالتی از همه عذرخواهی می‌کنم. با حمایت و اعتماد شما به ساختن برای آینده فوتبال عربستان ادامه می‌دهیم.