به گزارش "ورزش سه"، تقریبا می توان گفت که حضور ناپولی در جمع چهار تیم بالای جدول سری آ و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط این تیم قطعی شده است اما باخت اخیر آنها برابر امپولی باعث شد که رویای قهرمانی تا حدود زیادی برای شاگردان لوسیانو اسپالتی از بین برود. با این حال شاید اگر ناپولی یک ستاره بزرگ مثل زلاتان در ترکیب خود داشت در این مقطع از فصل به این شکل امتیاز از دست نمی داد.

اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی حالا در مصاحبه ای فاش کرده که در مقطعی با زلاتان ابراهیموویچ قرارداد هم امضا کرده بود اما نهایتاً این انتقال نهایی نشد. او گفت: "من زلاتان را در ژانویه 2021 انتخاب کردم. به خانه او در میلان رفتم و او قراردادی دو ساله با گزینه ای برای فصل سوم امضا کرد که می توانستیم آن را فعال کنیم. زلاتان در ابتدا نمی‌خواست امضا کند، اما بعد او را متقاعد کردم.

 

ما در تمام موارد با زلاتان به توافق رسیده و با او قرارداد امضا کرده بودیم اما پس از آن کارلو آنچلوتی اخراج شد و جنارو گتوزو به جای او آمد. گتوزو با من تماس گرفت و گفت به من اعتماد کن ما به ابراهیموویچ احتیاج نداریم و من هم به او اعتماد کردم."

دی لورنتیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره دورانی که کارلو آنچلوتی در ناپولی پشت سرگذاشت نیز گفت: "او یک مربی درجه یک است، اما هواداران ناپولی او را دوست نداشتند. او آنقدر باهوش نبود که به عنوان یکی از ما دیده شود."