به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از بازی حساس و نفسگیر برابر منچسترسیتی که به شکست 4-3 این تیم منجر شد، خود را مهیای بازی با اسپانیول در لالیگا می کند. رئال در صرت کسب یک امتیاز هم قهرمانی خود در لالیگا را مسجل می کند.

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال در نشست خبری این بازی ابتدا با سوالی در مورد مارسلو روبرو شد. او فردا می تواند پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مشترک با پاکو خنتو شود:« مارسلو فصل جاری زیاد بازی نکرده و این برایش سخت بوده ولی همیشه رفتاری حرفه ای داشته است. او کاپیتان ماست و همیشه نزدیک به تیم. از لحاظ شخصیتی هم تمام احترام مرا با خود دارد. مارسلو فردا می تواند پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه شود و این یک اتفاق فوق العاده برایش محسوب می شود.»

جشن قهرمانی:« اگر قهرمان شویم، قطعا آن را جشن خواهیم گرفت و این طبیعی است ولی ابتدا برای پیروزی وارد زمین می شویم، بدون اینکه به جشن قهرمانی فکر کنیم.»

استراحت به بازیکنان اصلی:« کریم بنزما و وینیسیوس شاید استراحت کنند ولی من مربی ای نیستم که به خاطر ساده بودن یک بازی به بازیکن استراحت بدهم. اگر بازیکنی از من درخواست استراحت کند، از او استفاده نمی کنم یا اگر خطر مصدومیت داشته باشد. بازیکن اصلی اگر آماده باشد، در ترکیب قرار خواهد گرفت.»

ترکیب اصلی:« در این مورد صحبت می کنیم. در دفاع کمبود مهره داریم. میلیتائو و ناچو محرومند و داوید آلابا هم مصدوم، پس خسوس وایِخو که فصل جاری کم به میدان رفته، در ترکیب خواهد بود. برای بازیکن کناری او شاید از کاسیمیرو استفاده کنم. در خط میانی و حمله نیز تغییراتی داریم. سبایوس و کاماوینگا سرحال و قبراقند و در حمله نیز مارکو آسنسیو چنین شرایطی دارد. در مورد کریم فردا تصمیم می گیرم ولی اگر بازیکنی خسته باشد و در خطر مصدومیت، به میدان نخواهد رفت.»

نقش مهم داویده آنچلوتی در رئال:« داویده پسرم است و یک کمک بزرگ برایم محسوب می شود. او یک مربی جدی و رقابت طلب است و همراه با فراچسکو مائوری به من کمک می کنند. پینتوس را به عنوان بدنساز داریم که کارش را عالی انجام می دهد. لوئیس هم مربی گلرهاست و ترکیبی از مربیان جوان و باتجربه را کنارم دارم. داویده پسرم است و طبعا تعریف از او برایم سخت است ولی او می تواند به زودی یک مربی بسیار خوب در دنیای فوتبال شود.»

رکورد قهرمانی در 5 لیگ برتر اروپا:« نمی دانم این نشانه ای بر بزرگی یک مربی است یا خیر. خودم را پیر حس نمی کنم. فوتبال شبیه به 20 سال پیش نیست چون هم قوانین و هم شکل بازی ها تغییر کرده است. یک مربی باید خودش را با زمان وفق بدهد چرا که فوتبال هر لحظه در حال تغییر است. من یک مربی خرافاتی هستم و ترجیح می دهم هر زمان قهرمانی‌مان قطعی شد، در مورد این رکورد صحبت کنیم.»

وضعیت داوید آلابا:« فردا قطعا با ما نخواهد بود ولی برای بازی با سیتی از الان نمی توان پیش بینی کرد.»

قهرمانی سریع و زودهنگام در لالیگا:« تا الان تیم کارش را عالی انجام داده و تقریبا در تمام بازی های بزرگ و مهم، عملکرد خوبی داشتیم. کاری که در رئال انجام داده ام، کامل و عالی بوده و البته چون حمایت مدیریت و بازیکنان را داشتم، همه چیز نیز ساده و راحت پیش رفت.»

امباپه در رئال:« ما مربیان در نشست خبری نمی توانیم همه واقعیت ها را بگوییم و این طبیعی است. رئالی ها الان به دو چیز فکر می کنند. اولی قهرمانی لالیگا با پیروزی در بازی فردا و سپس برتری بر سیتی و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان. فعلا به این مسائل فکر می کنیم.»

به کدام بازی بیشتر فکر می کنید، بازی فردا یا بازی چهارشنبه برابر سیتی:« پس از بازی رفت برابر سیتی همه تمرکز روی بازی با اسپانیول بوده است. تنیسورهای بزرگ وقتی مچ‌بال را پیش رو دارند، بازی را به سود خود تمام می کنند. ما هم فردا یک مچ‌بال داریم و امیدوارم بتوانیم قهرمانی را مسجل کنیم.»