به گزارش "ورزش سه"، کلوپ در اقدامی غیرمنتظره اعلام کرد که در پایان فصل جاری نیمکت لیورپول را ترک خواهد کرد و این تصمیم فوتبال‌دوستان را در شوک فرو برد.

این مربی آلمانی در طول ۹ سال حضورش روی نیمکت لیورپول توانست تغییرات بسیاری به وجود آورد و قهرمانی‌هایی متعددی را به همراه این تیم کسب کند و همین انتخاب جانشین برای او را سخت کرده است.

شایعات بسیاری درباره سرمربی بعدی این تیم به گوش می‌رسد و کاراگر در پاسخ به سوالی در این باره به پادکست The Overlap گفت: "از نظر من، اگر قرار است در این باره صحبت کنیم که چه کسی بهترین گزینه است، رای من به ژابی است.

1975335

او در زمینه سرمربیگری بی‌تجربه است و شاید تنها در ۶۰ یا ۷۰ بازی روی نیمکت نشسته باشد اما بدون شک بلافاصله اعتماد و همراهی این باشگاه را در اختیار خواهد داشت و این بسیار مهم است.

تنها دلیل این اتفاق این نیست که او بازیکن سابق لیورپول است، بلکه به خاطر احترامی است که به عنوان بازیکن کسب کرد و کاری که در طول این ۱۸ ماه در بایرلورکوزن انجام داده هم بسیار قابل توجه است.

کافی است به مربیانی که او تحت هدایت آنها بازی کرده است فکر کنید، کارلو آنچلوتی، رافا بنیتس، ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا. او از آن دست افرادی است که اگر به این تیم بیاید، بلافاصله مورد حمایت هواداران قرار خواهد گرفت."