به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی ولورهمپتون روبروی این تیم قرار گرفت و در دیداری پر گل با نتیجه 3-4 به پیروزی رسید. 

گل اول این بازی در دقیقه پنجم و توسط رشفورد به ثمر رسید که به ستاره جنجالی و پرحاشیه روزهای اخیر تبدیل شده و غیبتش در دیدار این هفته شیاطین سرخ در جام حذفی و انتشار تصاویر مربوط به حضورش در کلوبی شبانه برای او دردسرساز شده بود. 

با این حال، او توانست با وجود تمامی هیاهوها و انتقادهایی که از رفتارش بیرون از زمین شده بود در این بازی بار دیگر برای شیاطین سرخ گلزنی کند و فرناندز هم پس از پایان این دیدار از او حمایت کرد. 

1961767

کاپیتان یونایتد در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «مارکوس همیشه همین بوده است. این مهارت و توانایی‌ای است که او همیشه از آن برخوردار بوده است. این کاری است که او باید در زمین برای تیمش انجام دهد. 

این فصل برای هیچکس عالی نبوده، نه فقط برای مارکوس. اما همه ما می‌دانیم که بعضی از بازیکنان بیشتر از دیگران زیر ذره‌بین قرار می‌گیرند. همه باید خودشان را ثابت کنند، نه فقط مارکوس. چون به خاطر اخباری که منتشر شد، او حالا مورد توجه بسیاری است. همه باید در دیدارها عملکرد خوبی داشته باشند. 

او امشب موفق به گلزنی شد و کیفیتش را در زمین به نمایش گذاشت. او حتی بیشتر از من می‌داند که بازیکن یونایتد بودن چه معنایی دارد چون تمام طول عمرش اینجا بوده است و بهتر از هر کسی می‌تواند از پس مدیریت این فشارها بربیاید.»