سرمربی رئال مادرید معتقد است که پسرش روزی به یک سرمربی بزرگ تبدیل خواهد شد

اخیراً مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم پاری سن ژرمن اظهار کرده بود که 100% کیلیان ام باپه و او در پاریس خواهند ماند، که حالا سرمربی رئال مادرید به این مسئله واکنش نشان داده است.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با اسپانیول کارلو آنچلوتی در خصوص اظهارات اخیر پوچتینو گفت:

یک مربی نمی تواند در یک کنفرانس مطبوعاتی تمام حقیقت را بگوید. این کاملاً روشن است. تمام مادریدیستاها فقط به دو چیز فکر می کنند: پیروزی در دیدار فردا و پیروزی مقابل منچسترسیتی. ما به عنوان هواداران رئال مادرید، فقط به فکر پیروزی و قهرمانی در بازی فردا و سپس صعود به فینال در دیدار روز چهارشنبه هستیم.

پسر آنچلوتی به عنوان دستیار

داویده دستیاری شایسته، منظم، حرفه ای و بسیار آرام است. او در کنار فرانچسکو مائوری کار می کند که او هم خیلی جوان است. لوئیس با دروازه بان ها کار می کند، پینتوس هم با تجربه ای که دارد، روی بدنسازی بازیکنان کار کرده است. من یک تیم فنی جوان و شایسته در اختیار دارم. ما به خوبی شور و اشتیاق آنها را با تجربه من ترکیب کرده ایم. برای من صحبت در این باره سخت است چون ارتباطی احساسی و خانوادگی با او به عنوان پسرم دارم. او اینجاست، چون حرفه ای است، نه به خاطر اینکه پسر من است. فکر می کنم خواهیم دید که در آینده او به یک سرمربی خوب تبدیل شود.