به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌ای که گذشت انتقال برایان ساراگوسا از گرانادا به بایرن مونیخ رسمی شد. پیوستن او به بایرن مونیخ از مدت‌ها پیش قطعی شده بود اما دو باشگاه توافق کرده بودند که او از تابستان به بایرن مونیخ برود، با این حال پس از مصدومیت‌های سرژ گنبری و کینگزلی کومان، باشگاه آلمانی تصمیم گرفت در همین پنجره او را به خدمت بگیرد.

امروز مراسم معارفه ساراگوسا انجام شد و فرویند و او در مورد این انتقال نظرات‌شان را بیان کردند.

فرویند

فرویند در ابتدای صحبت‌هایش گفت: «نهایی شدن انتقال در ژانویه برنامه اولیه ما نبود. به دلیل مصدومیت‌‌ها، ما در مورد کارهایی که می‌توانستیم انجام دهیم صحبت کردیم. سپس تصمیم گرفتیم که همین ژانویه او را بیاوریم. این یک اتفاق لحظه آخری بود. من در گرانادا بودم. روز دوشنبه، گفت‌وگوهای خوبی داشتیم و توانستیم به توافق برسیم. ما بسیار خوشحالیم که برایان اکنون اینجاست.
او و ساشا بویی آماده هستند و فردا در لیست تیم خواهند بود. این به کادر فنی بستگی دارد که چه کسانی را بازی دهند.

1986115

ما ابتدا می‌خواستیم تیم را در دفاع میانی و دفاع راست تقویت کنیم. همانطور که بارها گفته شده، توافق با با برایان به این شکل برنامه‌ریزی نشده بود، اما ما به شرایط واکنش نشان دادیم و توانستیم زودتر او را بیاوریم. برای همین خیلی خوشحالم. در عرض چند هفته و چند ماه خواهیم فهمید که آیا پنجره ژانویه موفق بوده است یا خیر. من خوشحال و راضی هستم که اکنون در این موقعیت هستیم.»

فرویند

در ادامه برایان ساراگوسا در مورد وضعیتش در بایرن مونیخ صحبت کرد. او گفت: «خیلی خوشحالم که اینجا در این باشگاه بزرگ هستم. در انتقالم به بایرن هیچ شکی نداشتم. البته ترک گرانادا برایم دردناک بود. اولین هدف من این است که اولین بازی‌ام را در اینجا انجام دهم. من می‌خواهم به تیم کمک کنم و از بازیکنان و مربیان بزرگ اینجا یاد بگیرم.

1986116

ساراگوسا

برنامه این بود که تابستان به اینجا بیایم. وضعیت اما متفاوت پیش رفت. برای من این یک فرصت منحصر به فرد است. من خیلی به گرانادا مدیون هستم، اما این یک فرصت عالی برای من بود که اکنون به اینجا بیایم.

1986117

خیلی دوست دارم هر چه زودتر نظر مربی را جلب کنم و به ترکیب راه پیدا کنم. من خودم را به عنوان یک فوتبالیست خیابانی تعریف می‌کنم. امیدوارم همین فردا اولین بازی‌ام را انجام دهم اما این مربی است ک تصمیم می‌گیرد که فردا در ترکیب اصلی باشم یا نه.

ساراگوسا

به هر حال اولین بازی بزودی اتفاق می‌افتد. من اهداف بزرگی دارم. می‌خواهم مانند الگوهایم تبدیل به بازیکن بزرگ‌تری از الان شوم. الگوی من همیشه لیونل مسی بوده است. اینجا در بایرن من لروی سانه و کینگزلی کومان را خیلی دوست دارم. من برای حضور در کنار آنها هیجان‌زده هستم.»

1986118