به گزارش "ورزش سه"، هری کین فصل بسیار درخشانی را در بایرن سپری می کند. او تابستان گذشته به‌عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه تاتنهام و تیم ملی انگلیس وارد مونیخ شد. او موفق شد عملکردی خیره‌کننده به جا بگذارد و 27 گل در 26 بازی اول خودش برای باواریایی‌ها به ثمر برساند. او با گاردین اسپورت در مورد برنامه‌های آتی‌اش با بایرن و تیم ملی انگلیس صحبت کرده است.


توپ طلا و جوایز انفرادی؟
«شما مرا می‌شناسید. من دوست ندارم به آن‌ها فکر کنم. من در گذشته فصول فوق‌العاده‌ای به‌لحاظ انفرادی داشته‌ام؛ اما در پایان آن، جام تیمی‌ای کسب نکرده‌ام. بنابراین واقعاً برای من توپ طلا و جوایز فردی اهمیت خاصی ندارد. باید بتوانم به تیم خود کمک کنم تا به یک عنوان بزرگ دست پیدا کند. بعد از آن، جوایز فردی مثل توپ طلا هم برایم خواهند آمد. من فقط سعی می‌کنم تیمم را به‌سوی پیروزی‌های بزرگ‌تر سوق دهم و در تابستان نیز تلاش خواهم کرد که همین کار را در انگلیس انجام دهم.»

1986064

هنوز مدعی اصلی قهرمانی در بوندسلیگا هستید؟
«قهرمانی [در بوندسلیگا] سخت است و این فصل نمونه بارز آن است. مردم انتظار دارند بایرن هر فصل قهرمان شود. فتح لیگ قهرمانان اروپا هم سخت است. ما دور بعد لاتزیو را داریم. لیگ قهرمانان اروپا این فصل خیلی باز است. نمی‌توانم بگویم مدعی مشخصی وجود دارد؛ اما انتظار بردن آن برای ما هم منطقی است. من از احساس رقابت برای کسب عناوین لذت می‌برم. ما در این فصل در بوندسلیگا خوب هستیم و امیدوارم در پایان ما قهرمان باشیم.»

رقابت با لواندوفسکی و گرد مولر برای رکوردهای بوندسلیگا؟
«مقایسه‌شدن با آن‌ها واقعاً اتفاقی بزرگ است؛ به‌خصوص در اولین فصل حضور. به این معنی است که من کارم را درست انجام می‌دهم. این‌که بعد از بازی در لیگ برتر و انگلیس، در یک شهر و کشوری دیگر باشم، عجیب است. بدیهی است که هنوز زبان آلمانی نمی‌دانم؛ اما خوشبختانه بسیاری از مردم انگلیسی صحبت می‌کنند. اصلاً آسان نیست و طول می‌کشد. کمی عادت کردم. من فقط سعی می‌کنم آرام‌آرام روش‌های مردم این کشور را یاد بگیرم. زندگی به این شکل بسیار سرگرم‌کننده است.»

دیدار یکشنبه گذشته با باشگاه هواداران بایرن؟
«رویدادی خاص بود و این ملاقات‌ها باعث می‌شوند که قدر لحظه‌ها را بیشتر بدانید. اولین تجربه اینچنینی برای من بود. قبلاً فقط هواداران را در ورزشگاه دیده بودم. استقبالی که از من داشتند شگفت‌انگیز بود و واقعاً از آن قدردانی می‌کنم.»