به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل به دلیل بیماری شبه آنفولانزا نتوانست تمرینات تیمش را در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هدایت کند.

به همین دلیل کریستوف فروند، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، در نشست خبری پیش از بازی بروسیا مونشن گلادباخ حضور پیدا کرد.

فروند گفت: "توماس امروز در تمرین حضور خواهد داشت. او در حال بهبودی است. ما بسیار مثبت و آرام هستیم که او می‌تواند در بازی فردا کنار تیم حضور داشته باشد."

در زمان غیبت سرمربی، دستیار او یعنی زولت لو تمرینات بایرن مونیخ را زیر نظر داشت. اگر توخل برای بازی فردا در دسترس نبود، این مربی مجارستانی هدایت تیم را در دست می‌گرفت.

توخل با یک خبر خوب به بازی فردا می‌رسد: او می‌تواند خریدهای جدیدش یعنی برایان ساراگوسا از گرانادا و ساشا بوئی را در ترکیب تیمش قرار دهد.

1986177

فروند در این خصوص گفت: "برایان ساراگوسا و ساشا بوئی آماده هستند و فردا در لیست خواهند بود. این به کادرفنی بستگی دارد که چه کسانی را برای بازی انتخاب کند. مهم این است که گزینه‌های بیشتری داریم."

همچنین به نظر می‌رسد که نصیر مزراوی در آستانه بازگشت است. فروند در این باره گفت: "ما خواهیم دید که چگونه خواهد بود. نصیر امروز صبح برگشت. اگر همه چیز خوب پیش برود، او فردا در ترکیب خواهد بود."

این مدافع راست به دلیل حضور در جام ملت‌های آفریقا همراه تیم ملی مراکش در تمرینات بایرن حضور نداشت که سه شنبه گذشته در مرحله یک هشتم نهایی مقابل آفریقای جنوبی 2-0 شکست خورد و مزراوی به تمرینات بازگشت.