به گزارش "ورزش سه"، رسانه های ایتالیایی دیروز خبر مرگ مینو رایولا، مدیر برنامه سرشناس ستاره هایی چون زلاتان ابراهیموویچ، ماتیس دی لیخت و ارلینگ هالند و ... را اعلام کردند، اما بعد از ظهر دیروز در حساب توییتر رایولا پیامی از طریق خانواده اش منتشر شد: "از نشر این اخبار بسیار عصبانی هستم. برای دومین بار در چهار ماه اخیر آنها من را کشته‌اند."

بنابراین خانواده رایولا همان خبری را تأیید کردند که پیش از این دست راست او خوزه فورتس رودریگز نقل کرده بود. "او در وضعیت بدی قرار دارد، اما نمرده است". خبرگزاری ایتالیایی ANSA با نقل از دکتر آلبرتو زانگریلو از بیمارستان سن رافائله در میلان اطلاع داد که رایولا برای ادامه حیات می جنگد، اما قطعا هنوز نمرده است.

رایولا در ایتالیا به دنیا آمد و در هارلم، جایی که والدین ایتالیایی‌اش رستورانی افتتاح کردند بزرگ شد. رایولا نه تنها مدیر برنامه زلاتان و پل پوگبا، بلکه ایجنت دنزل دومفریس، دانیل مالن، رایان گراونبرچ و اوون وایندال نیز بوده و به عنوان یکی از تاثیرگذارترین مدیر برنامه های فوتبال در جهان شناخته می شود.

او کار خود را به عنوان یک مدیر برنامه در شرکت Sport Promotions، شرکت تحت مالکیت راب یانسن آغاز کرد. پس از مدتی کار برای یانسن، رایولا تصمیم گرفت این کار را به صورت شخصی ادامه دهد. اولین حرکت بزرگ رایولا نیز انتقال پاول ندود از اسپارتا پراگ به لاتزیو در سال 1996 بود. 26 سال بعد، رایولا مهم ترین نقل و انتقالات فوتبال را رقم می زد. او در سال 2004 ابراهیموویچ را از آژاکس به یوونتوس منتقل کرد و هنوز هم مدیر برنامه این بازیکن سوئدی است. ماریو بالوتلی، مارکو وراتی، جان لوئیجی دوناروما و مویس کین نیز از موکلان او هستند.